تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۸/۰۵ - ۱۰:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 70635
جان اوکان رئیس و بنیانگذار شرکت فیلم و سریال‌سازی «ITV Inter Medya» مدعی است، فیلم و سریال‌های تلویزیونی ترکیه در بیش از ۱۲۰ کشور پخش می‌شود!

به گزارش سینماسینما،بنا بر ادعای یک پخش‌کننده ترکیه‌ای، فیلم و سریال‌های تلویزیونی ترکیه در بیش از ۱۲۰ کشور در آفریقای جنوبی، خاورمیانه، بالکان، اروپای مرکزی، آسیای مرکزی و آمریکای لاتین پخش می‌شود.

به نقل از آناتولی، جان اوکان رئیس و بنیانگذار شرکت فیلم و سریال‌سازی «ITV Inter Medya»  با اعلام این که فیلم و سریال‌های این کشور پخش جهانی گسترده‌ای دارد، گفت: «تعداد کشورهایی که فیلم‌هایمان را به آن‌ها می‌فروشیم به بیش از ۱۲۰ کشور رسیده است و فیلم‌های ما از ژاپن تا فرانسه، در جغرافیای گسترده‌ای فروش دارد. سریال‌های ما در آفریقای جنوبی، خاورمیانه، کشورهای بالکان، اروپای مرکزی، آسیای مرکزی و شرقی به فروش می‌رسد.»

او افزود: «در سال‌های اخیر در کشورهای آمریکای لاتین و کشورهای اسپانیولی زبان نیز درخشش بزرگی داشتیم. ترکیه کشوری است که داستان‌های زیبایی دارد و موردپسند بینندگانی از نقاط مختلف جهان قرار می‌گیرد.»

این فیلمساز تاکید کرد: «یک زمان سریال‌های آمریکای لاتین و برزیل در ترکیه زیاد تماشا می‌شد اما اکنون سریال‌های ترکیه در تمام کشورهای آمریکای لاتین و اسپانیایی زبان پخش می‌شود و مورد استقبال گسترده بینندگان این کشورهای قرار گرفته است.»

او در پایان گفت: «در اکثر کشورهای جهان فیلم‌های ترکیه بینندگان زیادی دارد. سال گذشته فیلم «کوه-۲» در بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، ایالات متحده آمریکا، انگلستان، ایرلند و چین اکران شد. آمریکا و انگلستان نیز از ما فیلم خریدند. همچنین در بازار فیلم و سریال کره شمالی و جنوبی نیز از جایگاه خوبی برخورداریم.»

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها