تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۱/۱۴ - ۱۹:۴۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 83739
پخش سریال‌های نوروزی «پایتخت ۵ »، «تعطیلات رویایی»، «هیات مدیره» و «دیوار به دیوار ۲» با وجود اتمام تعطیلات نوروزی همچنان ادامه دارند.

به گزارش سینماسینما، پخش سریال «پایتخت ۵» که شب گذشته (۱۳ فرودین ماه)، دوازدهمین قسمت آن راهی آنتن شبکه یک سیما شد تا یکشنبه (۱۹ فرودین ماه) ادامه دارد.

سریال نوروزی «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری در ۱۸ قسمت تهیه‌ و تولید شده است. بازیگران این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و … هستند.

همچنین پخش سریال ۱۸ قسمتی «دیوار به دیوار ۲» که تاکنون نیمی از آن راهی آنتن شبکه سه سیما شده است، پیش‌بینی می‌شود که ۹ قسمت باقی‌مانده تا ۲۲ فرودین‌ماه به پایان برسد.

سریال «دیوار به دیوار ۲» به کارگردانی سامان مقدم و تهیه‌کنندگی حمید رحیمی‌ نادی در خانه‌ای واقع در خیابان دولت تصویربرداری می‌شود و مراحل فنی آن همزمان با تصویربرداری در حال انجام است تا سریال برای پخش به موقع در ایام نوروز از شبکه سه آماده شود.

فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، رضا ناجی و سام نوری از جمله بازیگران «دیوار به دیوار ۲» هستند که در فصل گذشته هم نقش‌آفرینی کرده بودند. میترا حجار و علی قربان زاده هم به سری جدید این سریال اضافه شده و مقابل دوربین رفته‌اند.

«دیوار به دیوار» به نویسندگی خشایار الوند در ۲۰ قسمت ادامه داستان پنج خانواده‌ را روایت می‌کند که در فصل گذشته به خانه جدید نقل مکان کرده‌ و پس از مستقر شدن با ماجراهای مختلفی روبه‌رو شده بودند؛ البته در سری جدید این سریال برخلاف فصل گذشته که هر قسمت یک داستان داشت، یک قصه کلی در قسمت‌های متعدد مطرح شده است.

پخش سریال «هیات مدیره» نیز که در ۱۰۰ قسمت تولید شده و از اول فرودین ماه آغاز شده است، پس از چهار روز وقفه، از شنبه (۱۸ فرودین ماه) در ساعت ۱۹ ادامه پیدا می‌کند.

فیلمنامه سریال «هیات مدیره» به قلم علی خودسیانی نوشته شده است و سریال، قصه زوج جوانی را روایت می‌کند که با نقل مکان به ساختمانی جدید درگیر اتفاقاتی تازه می‌شوند.

ثریا قاسمی، لیلی رشیدی، مریم امیرجلالی، کمند امیرسلیمانی، الیکا عبدالرزاقی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رابعه مدنی، فریده سپاه منصور، زهرا داوودنژاد، مسعود کرامتی، احسان کرمی، حدیث میر امینی و سیاوش طهمورث از جمله بازیگرانی هستند که در «هیات مدیره» نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین تیتراژ نهایی این سریال را احسان کرمی خوانده است.

طبق جدول پخش سایت شبکه دو سیما، آخرین قسمت از برنامه «کلاه‌ قرمزی» در تاریخ ۱۳ فروردین ماه راهی آنتن شد و از ۱۴ فروردین برنامه‌های دیگری از جمله «نمادو» جایگزین شده‌اند.

سریال «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مجید اوجی که در ۱۵ قسمت تولید شده است، از اول فرودین ماه راهی آنتن شبکه دو سیما شد. بر این اساس، پخش این مجموعه تلویزیونی تا روز پنجشنبه (۱۶ فروردین ماه) ادامه دارد.

این مجموعه بر اساس طرحی از احسان جوانمرد و توسط گروه نویسندگان نوشته شده و داستان دو برادر به نام‌های رحیم و رستم را به تصویر می‌کشد که در شیراز سکونت دارند. برادر کوچک‌تر که وضع مالی بهتری دارد سال پیش برای تعطیلات عید خانواده رحیم را که یک معلم بازنشسته است  به ترکیه دعوت کرده و برادر بزرگ‌تر در صدد جبران است و می‌خواهد امسال خانواده رستم را با هزینه خودش به کیش ببرد. غافل از اینکه آنها قصد سفر به اروپا را دارند و همین سرآغاز ماجراهای جالب و دیدنی است.

محمدرضا شریفی‌نیا، محمود عزیزی، افسانه بایگان، افسر اسدی، علی صادقی، لاله اسکندری، علی اوجی، رضا یزدانی، خاطره حاتمی، سولماز آقمقانی، مریم معصومی، فاطمه هاشمی، فرهاد بشارتی، ارسلان قاسمی، ژاله درستکار، مهدی افشار و مرتضی علی آبادی بازیگران این مجموعه نوروزی هستند.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها