تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۹:۰۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 69345

«خانه دختر» اولین فیلمی است که از میان فیلم های توقیفی بازنگری شد و بالاخره راهی به اکران عمومی پیدا کرد. این فیلم در پی تصمیمات جدید سازمان سینمایی مبنی بر سروسامان دادن به فیلم های توقیفی به نمایش در می آید. هر چند نمایش این فیلم های پیش از این مساله دار، مخالفانی هم دارد و برخی تعابیر دیگری از این وضعیت می کنند.
به گزارش سینماسینما ،فیلم در جشنواره دو سال پیش فیلم فجر نمایش های موفق و پرتماشاگری داشت و پیش بینی می شود حالا در اکران عمومی هم اتفاقات خوبی برای آن بیفتد؛ هرچند سازندگان فیلم برای کسب مجوز نمایش، تن به اصلاحاتی از جمله فیلمبرداری دوباره یک سکانس داده اند.
حامد بهداد، باران کوثری، پگاه آهنگرانی، رعنا آزادی ور، بابک کریمی، رویا تیموریان، نادر فلاح، نسیم ادبی، محمدرضا هدایتی و بهناز جعفری بازیگران این فیلم هستند. «خانه دختر» متفاوت ترین فیلم کارنامه شهرام شاه حسینی است که پیش از این فیلم هایی چون کلاغ پر و زن ها فرشته اند را ساخته بود. فیلمنامه «خانه دختر» را پرویز شهبازی نوشته که خودش این روزها به عنوان کارگردان فیلم «مالاریا» را هم روی پرده دارد. قصه فیلم درباره مردی به نام مرتضی است که قصد دارد خانه کوچک شان را زیر قیمت بفروشد تا زودتر از محله و نگاه سنگین مردمانش فرار کند.
محمد شایسته تهیه کننده «خانه دختر» درباره مهم ترین ویژگی این فیلم به جام جم گفت: مهم ترین ویژگی «خانه دختر» این است که در جشنواره دو سال قبل فیلم فجر، مردم در همه سئانس ها فیلم را دوست داشتند و در آن سال بیشترین سئانس فوق العاده مربوط به این فیلم بود.
این تهیه کننده و پخش کننده سینما درباره این نوبت اکران هم توضیح داد: بجز نمایش فیلم «خانه دختر» در این فصل اکران، چاره دیگری نداشتیم. با این حال پیش بینی من این است که «خانه دختر» پرفروش ترین فیلم پاییز می شود.
شایسته در پایان گفت: از آقایان حیدریان و داروغه زاده تشکر می کنم که واقعا برای رفع مشکلات این فیلم کمک کردند. اگر همت این دوستان نبود، فیلم اکران نمی شد.

منبع : جام جم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها