تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۳:۱۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3053

اصغر فرهادی«برسد به دست آهو» فیلم جدید اصغر فرهادی است که فراخوان بازیگری‌اش در تلگرام منتشر شد. کاوه سجادی حسینی دستیار‌کارگردان فیلم، اتمام مهلت ارسال ویدئو فرخوان بازیگرى را اعلام کرد و گفت: تا به امروز ۱۰ هزار ویدئو به دستشان رسیده است.

به گزارش «سینماسینما» جمعه هفته پیش ۲۷ شهریور بود که کاوه سجادی حسینی دستیار اصغر فرهادی در فراخوانی ویدیویی از علاقه‌مندان به بازیگری خواست تا ویدیویی سه دقیقه از خودشان را در تلگرام آپلود کنند.

پس از آن شایعه ای درگرفت که قرار است این ویدیوها در فیلم اصلی مورد استفاده قرار گیرند و حاصل کار، چیزی شبیه سلام سینمای مخملباف از آب درآید که روابط عمومی پروژه و دستیار فرهادی این اخبار را تکذیب کردند.

سجادی حسینی دستیار فرهادی با اشار به این نکته گفت: «بعضی‌ها  می‌پرسند که آیا قرار است از  این ویدیو ها در فیلم استفاده شود؟ و باید بگوییم خیر! فقط قرار است که از بین ویدئو‌های ارسالی افرادی را انتخاب کنیم که در مراحلی از آنها تست بازیگری بگیریم.»

او ضمن تشکر از استقبال علاقه مندان افزود: «تا به حال بیش از ۱۰ هزار ویدئو به دست ما رسیده است که تا به امروز نصفی از آنها را دیدیم. ساعت ۱۲ شب یکشنبه ۵ مهر ماه، آخرین فرصتی بود که می‌توانستید ویدئو‌هایتان را ارسال کنید. لطف کنید بعد از این تاریخ دیگر فیلمی نفرستید چون امکان دیده شدنش وجود ندارد.»

«برسد به دست آهو» هفتمین فیلم اصغر فرهادی است که پاییز امسال مقابل دوربین مى رود. بازیگران فیلم نهایى نشده اند اما اغلب عوامل پشت صحنه انتخاب شده اند و این پروژه سینمایی در مرحله پیش تولید قرار دارد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها