تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 150430

تایمز اسرائیل عنوان کرد که تلویزیون دولتی ایران اخیرا اقدام به پخش یک مسابقه کرده که ایده اصلی آن از یک کانال تلویزیونی اسراییل بیرون آمده است.

به گزارش سینماسینما، تایمز اسراییل با انتشار گزارشی پخش مسابقه تلویزیونی” سیم آخر” به مجری گری “رضا رشیدپور” از کانال تلویزیونی ایران را تقلیدی از مسابقه اصلی “بوم” (Boom) دانست که در سال ۲۰۱۴ از کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل پخش می شد.

در این مسابقه شرکت کنندگان در گروه ۳ نفری با پاسخ دادن به ۶ سوال چند گزینه ای برنامه ۶ بمب را خنثی می کنند تا به “مگا بمب” هفتم یا بمب طلایی برسند.

در صورتی که شرکت کنندگان به سوال ها پاسخ درستی ندهند و سیم درست هر بمب را قطع نکنند بمب منفجر می شود و مواد رنگی و کف از داخل بمب در استودیو به آنها پاشیده می شود و از مسابقه حذف می شوند اما اگر به سوال ها پاسخ درست بدهند و به سوال مگا بمب آخر هم درست پاسخ دهند ، جایزه نقدی خوبی می گیرند.

به نوشته تایمز اسراییل، این مسابقه در سال ۲۰۱۴ نخست از کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل پخش شد و سپس حق پخش این مسابقه به نزدیک ۲۰ کشور دنیا از جمله اسپانیا ، قزاقستان، آرژانتین، فرانسه، ژاپن، ویتنام و ایالات متحده آمریکا فروخته شد.

به نوشته تایمز اسراییل هم اکنون ورژن ایرانی این مسابقه تحت عنوان “سیم آخر” بدون رعایت قانون کپی رایت از شبکه ۳ تلویزیون دولتی ایران در حال پخش است.

 

منبع: عصر ایران

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها