تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۰۹ - ۱۷:۱۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22209

پرویز شهبازیپرویز شهبازی گفت: حضور «مالاریا» در جشنواره ونیز از این منظر حائز اهمیت است که فیلم فرصت پخش جهانی پیدا می‌کند و به اقتصاد آن کمک می‌شود.

به گزارش سینماسینما، این کارگردان که فیلمش موفق به حضور در جشنواره ونیز شده است  با بیان اینکه بعضی وقت‌ها قضاوت‌های عجولانه و  در شکل ناراحت کننده‌اش، غیر مسوؤلانه می تواند مسیر فیلم سازی یک سینماگر را به کلی منحرف و حتی او را نابود کند، اظهار کرد: اتفاقی که در مورد مایکل چیمینو فقید افتاد و حجم حمله ها بعد از نمایش فیلم «دروازه بهشت» به حدی بود که چیمینو اعتماد به نفس‌اش را به کلی از دست داد.

وی ادامه داد: سینماگر با استعدادی که با فیلم دومش «شکارچی گوزن» یکی از شاهکارهای همیشگی تاریخ سینما را خلق کرده بود. چیمینو هرگز نتوانست از زیر بار این شکست ظاهری بیرون بیاید و تقریبا از دست رفت. جنبه‌ی تاسف‌آور این داستان این است که یکی دو سال پیش و اگر اشتباه نکنم در فستیوال ابوظبی، جایی که خود چیمینو هم حضور داشت و برایش بزرگداشت گرفته بودند، منتقدان اعلام کردند که درباره فیلم «دروازه بهشت» اشتباه شده است و این فیلم واقعا با ارزش است. زمانی که خیلی دیر بود و چیمینو با ساخت آثار تجاری فرسنگ‌ها از خود فاصله گرفته و مرده بود!

کارگردان فیلم «نفس عمیق» تاکید کرد: امیدوارم جریان‌های جدید فیلم‌سازی، فیلم‌هایی اصیل که تلاش‌های نوآورانه می‌کنند، در کنار آثار معمول و محافظه‌کار که وجودشان ضروری  است، مورد حمایت و توجه منتقدان مسؤول و علاقه‌مندان جدی سینما در ایران قرار بگیرد.
فیلم «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی به عنوان یکی از فیلم‌های بخش رقابتی “افق‌ها” در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۶ انتخاب شده است.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظرات شما

  1. مازیار شیخ محبوبی
    ۹, مرداد, ۱۳۹۵ ۷:۵۳ ب٫ظ

    واقعا باید از پرویز شهبازی پرسید چگونه………….این فیلم الکن از پس این کار برمی آید….!!!؟

نظر شما


آخرین ها