تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 13079

محسن امیریوسفیصابر ابر بازیگر مطرح سینما در بخشهایی از مصاحبه خود با عسل عباسیان در شرق ،حرفهای جالبی درباره فیلمهای آشغالهای دوست داشتنی زده است .

به گزارش سینما سینما،صابر ابر گفته :رباره فیلم آقای امیریوسفی بارها و بارها آمدم یک یادداشت بنویسم، اما فکر کردم ارزش این فیلم خیلی بیشتر از اینهاست. حتی ارزشش بیشتر از اینهاست که وارد حواشی شود. «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فیلمی نیست که من با نوشتن یک یادداشت، انگشت‌نشانش کنم. جا و مقام این فیلم، آن‌قدر بالاست و این فیلم، چنان فیلم مهمی در تاریخ سینماست که خودش، به‌زودی راه خودش را باز می‌کند. «آشغال‌های دوست‌داشتنی» فقط کافی است دیده شود، آن‌وقت جایگاهش بر همگان مشخص می‌شود.
مثل یک بچه نابغه که در خانه حبس شده؛ اگر ۴٠ سال هم درها به روی یک نابغه بسته بماند، او بعد از ۴٠ سال از خانه بیرون می‌آید و یک چیزی از خودش به همه نشان می‌دهد که شگفت‌انگیز است و همه غبطه خواهند خورد که چرا نگذاشتیم این بچه زودتر از این خانه بیرون بیاید. «آشغال‌های دوست‌داشتنی» بچه‌ای است که در خانه حبس شده و سرانجام یک روز از خانه بیرون می‌آید و همگان را با نبوغی مواجه می‌کند که شگفت‌انگیز است. این فیلم در تمامیت به شعور مخاطبش احترام می‌گذارد و جانبداری‌ای ندارد، حیف که قضاوت می‌کنیم و نمی‌گذاریم این نبوغ دیده شود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها