تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 48672
حامد همایونحامد همایون با حضور در برنامه «خندوانه» از شروع فعالیت حرفه‌ای خود در حوزه موسیقی و لهجه‌ای که در اجراهایش به کار می برد سخن گفت.

به گزارش سینماسینما، حامد همایون خواننده جوان موسیقی پاپ شامگاه پنجشنبه ۱۹ اسفند مهمان برنامه «خندوانه» بود.

این خواننده در ابتدای برنامه در مورد نحوه شروع فعالیت موسیقی‌اش توضیح داد: «از پنج، شش سالگی این داستان شروع شد و کنار خاله و مادربزرگم می‌خواندم، از دوران دبیرستان علاقه شدیدی به موسیقی پیدا کردم و نمی‌دانستم به چه شکلی با موضوع برخورد کنم و آن را با خانواده‌ام در میان بگذارم تا اینکه به پدر و مادر گفتم که برایم گیتار بخرند، پدرم گفت اگر به درس تو لطمه نخورد قبول می کنم، ولی مادرم تا یک سال پیش و قبل از قطعه «چتر خیس» مخالف خوانندگی من بود. در ضمن من فوتبال هم زیاد بازی می‌کردم و با سیاوش اکبرپور، غلامرضا رضایی و مهرزاد معدنچی هم دوره‌ای بودیم.»

همایون همچنین اضافه کرد: «در دانشگاه یک گروهی به اسم شبدیز راه انداختیم، خیلی حرفه‌ای نبودیم ولی مهم این بود که ما خودمان همه کار را انجام می‌دهیم.»

او درخصوص اینکه آیا رفتارش پس از شهرت تغییر کرده است، بیان کرد: «نه تلاش کردم که فرقی نکند، تنها چیزی که در من بیشتر شده شکرگزاری خداوند است و خواستم که اگر زمانی من گفتنم زیاد بوده، کم شود.»

همایون در مورد لهجه ای که در ادای حروف اجرا می کند، توضیح داد: «ما روزی که خواستیم حامد همایون را به عنوان یک خواننده معرفی کنیم فکر کردیم که چه کاری انجام دهیم تا یک چیز جدیدی داشته باشد، من و سامان این لحن را ساختیم که برگرفته از اصیل‌ترین و کهن‌ترین لحن فارسی در متون قدیمی است و ما خودمان نامش را لحن شاهنامه‌ای گذاشته‌‌ایم. اگر دقت کرده باشید نقالان هم همینطور شاهنامه را می‌خوانند.»

این خواننده از دلیل خود برای ازدواج نکردن گفت: «باید شرایطش پیش بیاید تا ازدواج کنم و به جایی برسم که بتوانم یک خانواده را خوشبخت کنم. الان وقتش را ندارم و درگیر موسیقی و کنسرت هستم. ولی فکر نمی کنم خیلی دور باشد و شاید یک سال دیگر چرا که نه.»

او همچنین در پاسخ به رامبد جوان که پرسید آیا تا به حال عاشق شده‌ای گفت: «بله در سن ۱۸ سالگی برای اولین بار عاشق شدم.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها