تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۳:۲۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 28114

بیضایی و شمساییطنز نویس روزنامه شرق در ستون این هفته خود به اظهارات علی جنتی مبنی بر اینکه بهرام بیضایی به دلیل بالا بودن سن نمی تواند فیلم بسازد واکنش نشان داد.

به گزارش سینماسینما، در این مطلب می خوانیم: بعد از این‌که وزیر ارشاد، علی جنتی، گفت: «بهرام بیضایی سنش بالاست و کاری از دستش برنمی‌آید»، ما منتظر بودیم ببینیم جنتی دنبال چه کار خاصی است و آن کار خاص دقیقا چیست که مربوط به سن و سال است و چه کسی از پس آن برخواهد آمد. همین‌طوری منتظر بودیم تا دیروز که متوجه شدیم خوشبختانه جای خالی بهرام بیضایی روی صحنه تالار وحدت، اتوموبیل رنو برده‌اند و رونمایی کرده‌اند. یعنی دقیقا وقتی که بیضایی را تونمایی می‌کنند و نمی‌گذارندش جلوی چشم، رنو را می‌آورند می‌کنند توی چشم مخاطبان هنر، عدل روی صحنه تالار وحدت. فقط دقیقا مشخص نشد موضوع شجریان بوده یا رنو. یعنی مساله این بوده که صدای شجریان در رنو هم خوب است اما در ماشین‌های دیگر خوب شنیده نمی‌شود. یا یک چیز تکنیکی دیگر که ما نفهمیدم. چون این رونمایی با رونمایی شجریان گویا همزمان شده است!
خلاصه رونمایی ماشین رنو بد هم نیست. به نظر ما این‌ها رنو را جای بیضایی رونمایی کردند، حتما جای شجریان هم که مدت‌هاست صداش از تلویزیون پخش نمی‌شود و داخل کشور کنسرت ندارد، قرار است روی صحنه تالار کشور مرسدس بنز ببرند. جای حسین علیزاده قرار است از بی‌ام‌دبلیو رونمایی شود. ولله ما نمی‌دانیم اما می‌دانیم دیگر تعجب نمی‌کنیم.
قرار شده جای علیرضا افتخاری یک دستگاه پراید، جای امیر تتلو یک دستگاه مینی‌ماینر، جای ابی یک دستگاه فراری، جای شهرام شب‌پره یک دستگاه مینی‌بوس ولوو مناسب تورهای یک‌روزه، جای نامجو یک دستگاه نیسان و جای آن خواننده که صداش دورگه است یک دستگاه اسب بخار روی صحنه تالار وحدت بروند. وزیر ارشاد گفت امیدوار است این‌طوری جای خالی هنرمندان را خوب پر کرده باشد و مردم دیگر غر نزنند.
وزارت ارشاد اعلام کرده: طرح بعدی ما طرح تعویض هنرمندان فرسوده با خودروهای نو است.
به نظر ما هم پیام بردن رنوی جدید روی صحنه تالار وحدت مشخص است؛ دوران جدید رسیده است.
حالا بابای سوفیا، به من می‌گوید: ای میدون دوم، اگر تو واقعا عاشق سوفیا هستی باید خواننده بزرگی شوی تا ما تو را ببریم وزارت ارشاد و با یک دستگاه اتومبیل معاوضه‌ات کنیم.
وصیت
سوفیا… به خدا این‌ها رنو را بردند روی صحنه تالار وحدت که نشان بدهند.

 

منبع: شرق – پوریا عالمی

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها