تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۲ - ۱۶:۲۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 24859

حسین شهابیحسین شهابی کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود توضیح داد در «آزادی به قید شرط» مسایل و مشکلات زندانیان را به تصویر درمی‌آورد.

به گزارش سینماسینما، حسین شهابی کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین پروژه سینمایی خود بیان کرد: در حال حاضر یک فیلمنامه سینمایی با نام «آزادی به قید شرط» در دست دارم که قطعا امسال آن را جلوی دوربین می برم. این فیلمنامه موضوعی اجتماعی دارد و به زودی شرایط تولید آن را فراهم می کنم.

وی ادامه داد: قرار بود سال گذشته این پروژه را جلوی دوربین ببرم که متاسفانه موفق نشدم، اما طی یک سال گذشته روی فیلمنامه این پروژه کار کرده ام و به زودی برای دریافت پروانه ساخت اقدام می کنم. در واقع درخواست پروانه ساخت «آزادی به قید شرط» همزمان با درخواست صدور پروانه نمایش «دوران سرطانی» به سازمان سینمایی ارائه می شود.

کارگردان فیلم سینمایی «روز روشن» تاکید کرد: دریافت پروانه ساخت برای این فیلمنامه منوط به این است که درخواست پروانه نمایش «دوران سرطانی» ارائه شود که این یکی از قوانین موجود در سینمای ایران به شمار می رود. اگر چنین قانونی وجود نداشت، بی شک «آزادی به قید شرط» تاکنون در مرحله فیلمبرداری قرار داشت.

شهابی گفت: در حال حاضر با همه عوامل این اثر سینمایی صحبت شده است و به زودی بعد از دریافت پروانه ساخت، این پروژه را جلوی دوربین می بریم.

کارگردان فیلم «حراج» تاکید کرد: «آزادی به قید شرط» به موضوع مشکلات زندانی ها می‌پردازد؛ زندانی هایی که سال های طولانی در زندان بودند. در این پروژه تلاش می کنیم که نشان دهیم این گروه از زندانیان و خانواده‌هایشان با چه مشکلاتی در جامعه مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه «آزادی به قید شرط» یک درام تراژیک است و می تواند در فصل پاییز جلوی دوربین برود، توضیح داد: در تلاش هستم تا این پروژه سینمایی را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانم. این پروژه سینمایی پنج شخصیت اصلی دارد و در کنار آن نزدیک به ۵۰ بازیگر دیگر نیز در فیلم حضور دارند.

شهابی در پایان گفت: با توجه به فعالیت های سال جاری ام، می توانم بگویم که ۲ فیلم «آزادی به قید شرط» و «دوران سرطانی» برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیرخانه این جشنواره ارائه می شود.

 

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها