تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۰۷:۱۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 82217
پس از آن که کتایون ریاحی در ضفحه اینستاگرامش نوشت اگر قسمت مربوط به حضور او در «دورهمی» در ساعتی غیر از ساعت معمولِ پخش این برنامه روی آنتن برود از آن‌ها شکایت خواهد کرد، کانال تلگرامی «دورهمی» اعلام کرد این قسمت، امشب (جمعه ۱۸ اسفند) پخش خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، در حالی که قرار بود شب گذشته (پنجشنبه ۱۷ اسفند) برنامه «دورهمی» ویژه روز زن با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون پخش شود، پس از ۳۰ دقیقه تاخیر یکی از برنامه گذشته «دورهمی» بازپخش شد.

اتفاق عجیبی که کتایون ریاحی را در ساعت دو بامداد جمعه به واکنش واداشت تا متن زیر را در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامش منتشر و اعلام کند اگر قسمت مربوط به حضور او در این برنامه در ساعتی غیر از ساعتِ معمولِ پخش، روی آنتن برود از سازندگان «دورهمی» شکایت خواهد کرد.

 

«با عرض سلام و احترام

اینجانب کتایون ریاحى از طریق این پیام مکتوب رسما به شما اعلام می‌دارم به هیچ عنوان به پخش قسمت مربوط به خود در برنامه «دور همى» در ساعاتِ بازپخش و تکرارِ این برنامه از شبکه نسیم صداوسیماى جمهورى اسلامى ایران رضایت نداشته و در صورت پخش، شکایت خود را از طریق مراجع ذى‌صلاح و قانون پیگیرى خواهم کرد.

مگر این که در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگى، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، بازپخش شود. لذا با توجه به عدم پاسخگویى آقایان مسئول در این برنامه از جمله تهیه‌کننده، کارگردان، مجرى و مدیر شبکه و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارک این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امرى غیر از این خواسته به حق، به منزله حقنه اجحاف به میهمان برنامه تلقى خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد.

امید است بیش از این‌ها شاهد رفتار حرفه‌اى در برنامه‌اى با این میزان مخاطب باشیم. رسانه ملى جاى آزمون و خطاى مدیریت نیست… صداى یک ملت است. نبرید از بُن، نفس‌ها را…»

پس از انتشار این پیام بود که کانال تلگرامی «دورهمی» اعلام کرد: «با عرض پوزش به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی، ویژه برنامه روز زن با حضور کتایون ریاحی و خواننده محبوب کشورمان حامد همایون به جمعه، ۱۸ اسفند موکول شد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها