تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۲:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 90445

علیرضا خمسه دریادداشتی که پیش از بازی ایران و پرتغال در روزنامه ایران منتشر شده ،نوشته است :

این روزها مردم ما با مشکلات و چالش های بسیاری روبه رو هستند و در وضعیتی به سرمی برند که قیمت ارز و سکه و… لحظه به لحظه در شکل صعودی قرار گرفته است و فوتبال می تواند یک دل خوشی در میان این دغدغه ها و نگرانی ها باشد.
مردم نیاز به آرامبخش دارند و هیچ چیز جز فوتبال در این روزها نمی تواند نقش این آرامبخش را ایفا کند. نکته مهم اینجاست که همه مردم از هر دسته و هر گروهی با یک امیدواری کامل با هم صحبت می کنند و غصه خود را شاید برای لحظاتی فراموش می کنند و از امید به برد پرتغال می گویند.
من هم امیدوارم و پیش بینی می کنم ایران با شکست پرتغال کار تاریخ سازی انجام می دهد و به دور بعد صعود می کند تا التیامی باشد بر مشکلات و زخم هایی که مردم بر تن خود دارند.
امیدوارم این بازی بزرگ، باعث آرامشی در دل جامعه شود که به آن شدیداً نیازمندیم و همان طور که گفتم هیچ چیز جز فوتبال نمی تواند اخبار سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را زیر سایه خود ببرد و دغدغه ای امیدبخش باشد در مقابل آنچه ما و مردم ما را نگران کرده است.
فوتبال مسکنی هیجان انگیز است، مخصوصاً وقتی که مردان شما در قالب تیم ملی قرار است از حیثیت و آبروی فوتبال شما دفاع کنند و برای آن بجنگند. امروز همه چشم ها به دنبال جادوی فوتبال است و آن آرامشی که امیدواریم به قلب و رگ و روح جامعه تزریق شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها