تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۱۳:۱۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 155542

علی نصیریانبا حکم بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر، علی نصیریان به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر منصوب شد.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط‌عمومی فرهنگستان هنر، علی نصیریان طی حکمی از سوی بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر، به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان هنر منصوب شد.

در پی دیدارهای بهمن نامورمطلق رئیس فرهنگستان هنر با اعضای پیوسته، هنرمندان، مسئولان سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری؛ وی با علی نصیریان عضو پیوسته این فرهنگستان دیدار و گفتگو و حکم عضویت پیوسته این هنرمند را به وی تقدیم کرد.

در این دیدار درباره گسترش بیماری همه‌گیر کرونا و چالش‌های یک سال اخیر در حوزه تئاتر و نمایش، بحث و تبادل نظر شد. همچنین پیشنهاد شد، نظر به سوابق درخشان و تجربیات ارزشمند علی نصیریان، وی به سمت رئیس گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی فرهنگستان منصوب شوند.

در همین راستا، طی حکمی از سوی رئیس فرهنگستان هنر، علی نصیریان در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به سمت رئیس این گروه منصوب شد.

در این جلسه رئیس فرهنگستان و علی نصیریان از زحمات علی منتظری رئیس پیشین گروه نمایش و ادبیات نمایشی قدردانی و تشکر کردند.

علی نصیریان که عضو گروه تخصصی نمایش و ادبیات نمایشی بود در اواخر آذرماه سال گذشته با پیشنهاد این گروه تخصصی و تصویب مجمع عمومی فرهنگستان هنر به عضویت پیوسته این فرهنگستان در آمد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها