تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۲۳:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89435

سیداحسان هاشمی در گل نوشت : شاید این برای اولین بار بود که علی پروین در یک برنامه زنده و پربیننده تلویزیونی شرکت می کرد.
سلطان سرخ ها که همیشه به خاطر فن میان و صراحت لهجه اش شهره عام و خاص است، پس از سال ها دعوت عادل فردوسی پور را قبول کرد و به او قول داد تا در برنامه نود شرکت کند.
تردیدهای سلطان برای شرکت در برنامه نود آنقدر زیاد بود که حتی تا ظهر دیروز هم عادل و گروهش نمی دانستند که آیا پروین صددرصد در نود حاضر می شود یا خیر!
نقل قول های نزدیکان سلطان در مورد تردیدهای پروین شنیدنی بود: «علی آقا می گه نمی دونم که این عادله چه نقشه ای برای من داره! من دوستش دارم و برنامه اش رو می بینم ولی راستش نمی دونم می خواد چی کار کنه! اگه بخواد بپیچونه نمی رم! من دنبال این داستان ها نیستم.»
احتمالا صحبت های حشمت مهاجرانی با علی پروین بود که سلطان بعدازظهر دیروز قبول کرد تا در برنامه عادل شرکت کند. قرار سلطان و حشمت خان در جواب پیچاندن های احتمالی عادل خیلی جالب بود. سلطان با همان لهجه و شوخ طبعی خاص خودش چنین می گفت: «هرجا که سوال پیچوندنی بپرسه، می گم لطفا سوال بعدی!» (خنده)
سلطان برای قبول دعوت عادل فردوسی پور یک دلیل بزرگ دارد: «وقتی فهمیدم که حشمت خان می یاد، قبول کردم. اگه حشمت خان نبود و نمی رفت توی این برنامه، پام رو نمی ذاشتم. حشمت خان گردن فوتبال ما حق داره و نباید اینقدر از فوتبال ما دور باشه.»
بعضی ها معتقدند که دعوت شدن چهره های محبوبی مثل علی پروین و حشمت مهاجرانی به تلویزیون، تلافی ماجرای دعوت ناصر ملک مطیعی به تلویزیون و پخش نشدن آن برنامه است. سلطان با همان صراحت خاص خودش در این مورد صحبت می کند: «بیچاره… خیلی دلم برای ناصرخان سوخت. خیلی حیف شد. حتی برنامه اش رو پخش نکردن و نگذاشتن که اون به آرزوش برسه. نمی دونم… شاید چون سر ماجرای ناصرخان (ملک مطیعی) اون برنامه شده ما رو دعوت کردن. اصلا چه ایرادی داره که یه سری ها مثل ناصرخان برن تلویزیون؟! اینها برای این مملکت زحمت کشیدن و مردم رو دوستشون دارن.»
بعضی ها نگران این بودند که در مورد پخش مصاحبه مهاجرانی و پروین هم مشکلاتی به وجود آید: «به جان خودم اگه طوری بشه و چیزی رو کم و زیاد گفتی، دیگه پام رو نمی ذارم تلویزیون. اگه قبول کردم که بعد از قضیه ناصرخان به تلویزیون برم، فقط به خاطر حشمت مهاجرانی و احترامیه که برای شون قائلم.»
سلطان که عصر دیروز خودش را برای رفتن به برنامه نود آماده می کرد، قصد داشت تا با استفاده از تریبون پربیننده این برنامه حرف هایی را بزند که مدت هاست در دلش جای داره. هرچند سلطان به خاطر ماجرای شنل و بعضی از رفتارهای هدایتی از او دلخور است ولی همه می دانند که علی پروین خیلی با معرفت تر از این حرف هاست: «اگه پا بده می خوام در مورد هدایتی هم صحبت کنم. بنده خدا الکی گرفتار شد. من کاری به یه سری چیزا ندارم ولی این بنده خدا خیلی برای پرسپولیس زحمت کشید. حقش نیست که اینجوری باهاش برخورد بشه و همه یادشون بره. من مثل بعضی ها بی معرفت نیستم و کمک های هدایتی به پرسپولیس رو یادم نمی ره.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها