تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۱۴:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 93099
علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران، صبح شنبه ششم مرداد در برنامه «از فراز الوند» با مهدی هژبری کارشناسی ورزشی برنامه درباره مسایل مختلف فوتبال گفت وگو می‌کند.

به گزارش سینماسینما، تهیه‌کننده برنامه «از فراز الوند» با اشاره به گفت‌وگوی علی پروین و مهدی هژبری کارشناس ورزشی برنامه، گفت: این هفته جدا از پرداختن به مباحث روز جامعه با محوریت سفر، در روزهای مختلف دیدار صبحگاهی‌مان را با مخاطبان شبکه دو کلید می‌زنیم.

مجتبی احمدی درباره موضوعات برنامه «از فراز الوند»، خاطرنشان کرد: ما روزهای شنبه با مهدی هژبری، ورزش و اخبار ورزشی را بررسی می‌کنیم، یکشنبه‌ها در سرویس فرهنگ و هنر اخبار و اتفاقات فرهنگی در کنار موضوع محوری برنامه با کارشناس این بخش، غزاله پورخاکی تحلیل می‌شود. خانم پورنیا روزهای دوشنبه نگاهی اقتصادی به موضوع هفتگی برنامه را برعهده دارند و محمد مبین کارشناس اجتماعی و اقتصادی برنامه در روزهای سه شنبه ضمن تحلیل مسائل مختلف اجتماعی، نگاهی اقتصادی به رخدادهای روز جامعه خواهد داشت. عباس غفاری هم چهارشنبه‌ها سینما و تئاتر را از منظر موضوع محوری سفر بررسی می‌کند و البته اخبار سینما و تئاتر توسط او بررسی خواهد شد.

برنامه «از فراز الوند» به تهیه‌کنندگی مشترک حمید رضا معدنچی و مجتبی احمدی از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت ۷:۳۰ صبح روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها