تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 3822

 خندوانهآخرین قسمت سری دوم برنامه «خندوانه» با حضور ۱۶ کمدین و در قالب استندآپ کمدی برگزار می‌شود و در این قسمت خبری از رقابت دو نفره میان ژوله و غفوریان نیست.

به گزارش «سینماسینما»، رامبد جوان که از مدت ها پیش تبلیغات گسترده ای برای اجرای آیتم «خنداننده برتر» در «خنداونه» کرده بود، توانست با اجرای این آیتم، محبوبیت برنامه خود را دو چندان کند. رقابت ۱۶ کمدین و با یکدیگر در یک برنامه تلویزیونی که تنها هدفش خنداندن مخاطب بود، توانست اعتماد مخاطب را به رسانه ملی جلب کند و از طرفی شبکه‌های ماهواره‌ای را برای ساعتی با بحران مخاطب ایرانی، روبرو کند.

با همه این ها و بعد از برگزاری مسابقات و حذف بسیاری از چهره‌های شاخص کمدی از جمله علیرضا خمسه، امیر مهدی ژوله نویسنده و مهران غفوریان به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردند. مسابقاتی که برنده و بازنده آن با رای مردم مشخص می‌شد و بنا به گفته رامبد جوان در گفت و گویی، نحوه رای مردم به کمدین مورد علاقه شان، تحلیل و ارزیابی جامعه شناسان را طلب می‌‎کند.

حالا بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از برگزاری این فستیوال نوظهور و درست زمانی که مردم بی صبرانه برای مشخص شدن برنده نهایی این رقابت‌ها، انتظار می‌کشند، رئیس شبکه نسیم اعلام کرده از رقابت دو نفره نهایی خنداننده برتر، خبری نیست و امشب فینال برنامه خندوانه با حضور و بازی ۱۶ کمدین قسمت‌های قبلی برگزار می‌شود!

دکتر حسین کرمی، رئیس شبکه نسیم در گفت و گو با جام جم آنلاین، گفته: در شب پایانی (یعنی امشب) فینالی خاص با حضور هر ۱۶ کمدین قسمت‌های قبل برگزار می‌شود و جناب‌خان هم یک اجرای ویژه و به عبارتی نمک برنامه را خواهد داشت. برنامه پایانی نظرسنجی نخواهد داشت و در پایان هم به هنرمندان برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

«خندوانه» که قرار بود برنامه متفاوتی باشد، «خندوانه» که تحسین بسیاری از اهالی فرهنگ و هنر را برانگیخته بود و ادعای صداقت و رو راستی را با مخاطبان داشت، حالا در آستانه پایان فصل سوم، یاد و خاطره سریال‌های پرطرفدار تلویزیون را برایمان زنده کرده که با وجود یدک کشیدن نام کارگردان‌های معتبر، در قسمت آخر و به بهانه خدشه دار نشدن احساسات مخاطبان، همه شخصیت‌ها را عاقبت بخیر آنچنانی می‌کرد.

ظاهرا رسانه ملی هنوز متوجه نشده که مخاطب تشنه یک رقابت درست و بی چون و چرا و به ثمر رسیدن آن است. مخاطب دوست دارد قهرمانش را تا آخرین لحظه دنبال کند و تصویر واقعی سرنوشت او را ببیند. براساس آمار مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما، برنامه خندوانه پربیننده‌ترین و موفق‌ترین تولید رسانه ملی در سال‌های گذشته بوده است. کاش حفظ این آمار، دغدغه صدا و سیما باشد.

 

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها