تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۱/۲۰ - ۱۵:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 80070
نماینده معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به عیادت جمشید مشایخی بازیگر قدیمی تئاتر،سینما و تلویزیون رفت.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، ۱۹ بهمن ماه احسان ترابی به نمایندگی از سوی دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و دکتر بردیا صدرنوری مشاور رییس سازمان و رییس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه با حضور در بیمارستان آتیه تهران از جمشید مشایخی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون عیادت کرد و جویای آخرین وضعیت سلامت این هنرمند شد.

دیدار پرویز پرستویی با جمشید مشایخی

در این ملاقات احسان ترابی؛ ضمن تقدیم سلام نوبخت برای این هنرمند پیشکسوت آرزوی سلامتی کرده و برای هرگونه کمک و خدمت جهت بهبودی کامل حال این هنرمند اعلام آمادگی کرد.

همچنین در پایان این دیدار جمشید مشایخی نیز ضمن تشکر از دکتر نوبخت (معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه) برای این مسوول سلامتی و برای دولت تدبیر و امید آرزوی توفیق کرد.

جمشید مشایخی طی چندروز گذشته با مراجعه به بیمارستان «آتیه» تهران عمل جراحی ۱۳ ساعته‌ای را برای دستگاه گوارش خود سپری کرد و پس از این عمل جراحی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است که خوشبختانه وضعیت عمومی‌اش خوب است و می‌تواند تکلم داشته باشد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها