تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۰۳:۴۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 89914

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت : رییس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به موضوع خودروهای خارجی و گران شدن بیش از حد آن اشاره کرد و گفت: متاسفانه سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) هک شد و حدود پنج هزار خودروی مدل بالا و گران‌قیمت وارد کشور شد که از این تعداد حدود چهار هزار خودرو ترخیص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرک است که امیدواریم در این خصوص نیز تصمیم‌گیری شود.
متوجه شدید؟ سایت هک شد‌، مدیر سایت سهو هک گرفت‌، گمرگ سهو ورودی گرفت‌، چهار هزار خودرو دچار سهو ترخیص گرفتند و هزار خود‌رو هنوز مانده‌اند که سهو ترخیص نصیب‌شان شود!
ما البته از موارد اینچنینی سردر نمی‌آوریم اما در فیلم‌ها و سریال‌های خارجی که تماشا می‌کنیم هم می‌شود منبع هک را ردزنی کرد هم اینکه می‌شود دید چه کسانی سراغ این هزار خودرو و آن چهار هزار خودرو آمده بودند، رفت سراغ آنها و یقه‌شان را گرفت و آمار هکر را هم در‌آورد و همه را هم جریمه کرد! آقای سراج چون مرد زندگی است و فقط کارآگاه علوی نگاه کرده‌، احتمالا از این چیزها خبر ندارد ولی چون ما سریال خارجی می‌بینیم در این زمینه می‌توانیم توصیه‌های لازم را انجام دهیم! البته ناگفته نماند، ماجرای هک تکذیب شد، اما چیزی از ارزش‌های طنز کم نمی‌کند!

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها