تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۹:۳۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 111442

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس می‌گوید دعوت از وزیر ارشاد برای برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در دستورکار این کمیسیون نیست.

به گزارش سینماسینما، ماجراهای کمیسیون فرهنگی مجلس و جشنواره جهانی فیلم فجر هنوز ادامه دارد. پس از آن که اولین‌بار حجت‌الاسلام احمد مازنی از فراخوانده شدن سید عباس صالحی و رضا میرکریمی به کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد، صبح امروز یادداشتی در تکذیب این مساله از سوی این نماینده مجلس منتشر شد.

ساعتی پیش اما حجت‌الاسلام سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: «در جلسه کمیسیون فرهنگی که قبل از تعطیلی مجلس برگزار شد، از وزیر و کمیسیون فرهنگی درخواست کردم حتما درباره جشنواره جهانی فجر، فیلم‌ها و مسائل دیگر صحبت شود. قرار شد به زودی جلسه ویژه‌ای برگزار و درباره این موضوع در کمیسیون فرهنگی بحث و تبادل نظر شود. وقتی قرار است وزیر درباره این جشنواره توضیحاتی ارائه دهد، حتماً همه کارشناس‌های خود و دبیر جشنواره را هم به همراه می‌آورد.»

طیبه سیاووشی یکی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس درباره این تاییدها و تکذیب‌ها گفت: «آقای سالک شاید خواسته باشد که آقای میرکریمی و دکتر صالحی به مجلس بیایند ولی این موضوع اصلا در دستور کار کمیسیون نیست.»

این نماینده مجلس گفت: «معمولا دعوت از افراد برای حضور در کمیسیون فرهنگی در هیات رئیسه کمیسیون بررسی می‌شود و اگر پذیرفته شد، در دستور کار قرار می‌گیرد و طی روزهایی که ما در کمیسیون هستیم این افراد به مجلس می‌آیند. در غیر این صورت دعوت شخصی نماینده است.»

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها