تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۰۲:۵۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 33304

فرخنده کیشمدیرعامل انجمن سینمای جوان درمورد شایعاتی درخصوص احتمال برکناری‌ از سمت فعلی‌اش و جایگزین شدن حبیب ایل‌بیگی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن سینمای جوان ابراز بی‌اطلاعی کرد.

به گزارش سینماسینما، فرید فرخنده‌کیش در گفت‌وگو با آنا از برکناری احتمالی و جایگزین شدن حبیب ایل‌بیگی، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در این پست گفت: «تاکنون چنین خبری به دست من نرسیده و مثل سابق به کار خود در انجمن سینمای جوان ادامه خواهم داد. هرچند تصمیم نهایی را حجت‌ا… ایوبی، رییس سازمان سینمایی خواهد گرفت.»

او عملکرد خود را در انجمن سینمای جوان مثبت ارزیابی کرد و گفت: «خوشبختانه جشنواره فیلم کوتاه به نحو احسن برگزار شد و نتایج شگفت‌انگیزی برای سینمای جوان و فیلمسازهای جوان داشت. نحوه برگزاری این جشنواره نشانی از عملکردم در انجمن سینمای جوان است.» «میزان استقبال بی‌نظیر فیلمسازهای جوان از جشنواره فیلمم کوتاه تهران یکی دیگر از نکات مثبت دوران مدیریتی‌ام در انجمن است. باید بگویم که تعداد فیلمسازهای جوان که در این دوره از جشنواره شرکت کردند، نسبت به سال‌های گذشته ۴ برابر شده و فکر می‌کنم باید بگویم: تا اینجای کار همه‌چیز به بهترین شکل امکان افتاده است.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها