تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۲:۵۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 18208

فرامرز اصلانیفرهاد اصلانی گفت: فیلم «دختر» می‌تواند تلنگری برای جامعه‌ ما باشد. جامعه سیاست زده‌ای که درک درستی از مطالبات نسل جوان خود ندارد و این معضل در حال حاضر هزینه زیادی برای جامعه داشته و خواهد داشت.

این بازیگر در آستانه اکران عمومی فیلم «دختر» به کارکردانی رضا میرکریمی  بیان کرد: فیلم «دختر» مانند دیگر فیلم‌های رضا میرکریمی لحن خود را دارد و من با اعتقاد و حال خوبی در آن بازی کردم.این فیلم از نکاه من اثری چند لایه است و باید خیلی عمیق شد تا حرف آن را درک کرد. فیلم سرشار از جزئیات است و سفری که در فیلم دیده می‌شود خبر از این می‌دهد که دو نسل از این جامعه شناخت زیادی از هم ندارند.

وی درباره همکاری دوباره با رضا میرکریمی هم بیان کرد: واقعیت این است که به عنوان یک مخاطب کارهای آقای میرکریمی را دوست دارم و از اولین همکاری که با او در فیلم«یه حبه قند» داشتم لذت بردم به همین دلیل وقتی پیشنهاد دوم برای فیلم «دختر» مطرح شد از آن استقبال کردم مخصوصا اینکه در شرایطی بودم که خیلی دوست نداشتم در فیلم‌های پرتنش بازی کنم.

بازیگر فیلم‌های «عصر یخبندان» و «کوچه بی‌نام» افزود: علاوه بر این‌ها یکی از دلایل پذیرش من برای بازی در فیلم «دختر» این بود که خودم یک پدر هستم و در موقعیت این نقش پدر قرار دارم که گاهی در مواجهه با دخترش کم می‌آورد و نمی‌داند چطور رفتار کند. این از نکات جالب نقش در فیلم «دختر» بود که آن را پذیرفتم.

اصلانی همچنین درباره تجربه‌های شخصی خود به عنوان یک پدر و استفاده از آن‌ها در فیلم گفت: دختر من آماده ورود به دانشگاه است و مطمئنم مسائلی را خواهد داشت که نمی‌دانم چطور باید با آن‌ها روبرو شوم چون به هر حال اولین تجربه من به عنوان پدر است و امیدوارم بتوانم درست رفتار کنم. طبیعی است من هم مانند هر پدری برای آینده فرزندم نگرانی‌هایی دارم و به همین دلیل امیدارم با دیدن این فیلم بتوانیم عمیق‌تر به مسائل جامعه خود فکر کنیم.

او در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از میرکریمی دارم می‌دانم او دغدغه‌های اجتماعی خود را در این فیلم و با لحن خود مطرح کرده و امیدوارم در مسیر اکران اتفاق خوبی برای فیلم بیفتد.

فیلم «دختر»به کارگردانی سیدرضا میرکریمی و با بازی فرهاد اصلانی مریلا زارعی و ماهور الوند در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در چند بخش هم از جمله بهترین فیلم بهترین نقش اصلی مرد و بهترین نقش مکمل زن نامزد دریافت سیمرغ شد.

منبع: ایسنا

 

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها