تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۰/۰۳ - ۰۱:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 36562

فروشندهانتشار نسخه قاچاق فیلم سینمایی «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی احتمال عرضه زودهنگام فیلم را در شبکه نمایش خانگی بالا برده است.

به گزارش سینماسینما، در ماه‌های اخیر برخی از فیلم‌های سینمایی همچون «بارکد» و «اژدها وارد می‌شود» به دلیل عرضه غیرمجاز فیلم در سایت‌ها، زودتر از انتظار وارد شبکه نمایش خانگی شدند. به نظر می‌رسد این راهی است که پیش روی «فروشنده» نیز قرار گرفته است.

براساس اعلام خبرگزاری «ایلنا» نسخه قاچاق و غیر مجاز فیلم سینمایی فروشنده از طریق سایتهای غیر مجاز که نسخه دانلود غیر قانونی فیلمهای سینمایی را بر روی سایت خود قرار می‌دهند منتشرشده است.

در نسخه‌ای که برخی از این سایت‌ها عرضه کرده‌اند فیلم از کیفیت خیلی خوبی برخوردار نیست و بر روی آن عبارت «بازبینی وزارت ارشاد ۹۵/۹/۳» درج شده است.

اکران فیلم سینمایی فروشنده به تازگی در سینماهای کشور پایان یافته است و با فروشی بیش از ۱۵ میلیارد تومان به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است.

در فیلم فروشنده بازیگرانی همچون ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، بابک کریمی حضور داشته‌اند این فیلم جز ۹ فیلم نامزد کسب تندیس اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۷ شده است.

در پی این وضعیت کانال «سینما» نیز از احتمال عرضه فیلم طی هفته آینده در شبکه نمایش خانگی خبر داده است.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها