تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۶:۱۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 25383

لانتوری پردیس سینمایی هویزهپردیس سینمایی هویزه مشهد تنها سینمای حوزه هنری است که در حال حاضر در ایران فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان را به روی پرده برده است. این فیلم با فروش بالایی در زمان کوتاه اکران رکورددار است.

به گزارش سینماسینما، پردیس سینمایی هویزه مشهد، پردیسی است که با مشارکت حوزه هنری و شهرداری این شهر ساخته شده و در حال حاضر در ایران فیلم سینمایی «لانتوری» ساخته رضا درمیشیان را به روی پرده برده است.

بنا بر این گزارش، این فیلم با مدت زمان حدود ده روز که روی پرده است در این سینما مورد استقبال قرار گرفته است و فروشی نزدیک به ۳۷۰ میلیون تومان را به همراه داشته است.

کریمی مدیر پردیس سینمایی هویزه مشهد آخرین آمار فروش سینما را در اختیار خبرگزاری موج قرار داد که به شرح زیر است:

فیلم «دراکولا» ۲۸۳ میلیون تومان، «بارکد» ۶۳۰ میلیون تومان، «ایستاده در غبار» ۱۰۰ ملیون تومان، «زاپاس» ۱۶۵ میلیون تومان، «دزد و پری» ۱۶ ملیون و ۸۰۰ هزار تومان، «لانتوری» ۳۷۰ میلیون تومان ، «ناردون» ۷۶ میلیون تومان، «دختر» ۲۶۵ میلیون تومان، « آبنبات چوبی» ۳۳ میلیون تومان ، «امکان مینا» ۱۷ میلیون تومان و من ۵۴ میلیون تومان.

وی همچنین افزود : فیلم «لانتوری» با وجود موضوعی خشن و متفاوت از طرف مردم به شدت استقبال شده است و چون در مورد یکی از ناهنجاری‌های اجتماعی است و ماجرای اسید پاشی را به تصویر می‌کشد، مردم به این کار علاقه نشان داده‌اند.

 

منبع: موج

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها