تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۶:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 75772

جواد نوروزبیگی اعلام کرد فیلمبرداری «خودسر» به کارگردانی کمال تبریزی به نیمه رسیده است و «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن در مرحله فنی قرار دارد.

به گزارش سینماسینما، جواد نوروزبیگی تهیه کننده سینما با اشاره به پروژه های جدید سینمایی که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، گفت: فیلم سینمایی «خودسر» به کارگردانی کمال تبریزی همچنان در مرحله فیلمبرداری است و تا امروز نیمی از آن جلوی دوربین رفته است.

وی تاکید کرد: تمام سکانس های این پروژه در تهران جلوی دوربین می رود.

این تهیه‌کننده همچنین با اشاره به فیلم سینمایی «سراسر شب» به کارگردانی فرزاد موتمن بیان کرد: این پروژه نیز توسط حسین ابوالصدق در حال صداگذاری و موسیقی آن نیز توسط بابک میرزاخانی در حال انجام است.

در فیلم سینمایی «سراسر شب» بازیگرانی چون الناز شاکردوست، امیر جعفری، افسانه چهره آزاد، سینا حجازی، آزاده صمدی، مهدی سلطانی، حسام شجاعی، سحر نظام دوست، محمدرضا هاشمی، ایلناز آذری، دیانا روهنده، آفرین رهنما و داراب داداش زاده حضور دارند.

«سراسر شب» به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر و در خلاصه داستانش آمده است: مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می رود تا پاسخی برای سوالاتش پیدا کند …

همچنین در فیلم سینمایی «خودسر» به کارگردانی کمال تبریزی بازیگرانی چون ویشکا آسایش، حامد بهداد، آزاده صمدی، رضا ناجی، محمد بحرانی، سیاوش چراغی پور، مرتضی زارع، بهزاد قدیانلو، فرهان معین زاده حضور دارند.

این فیلم داستان مردی به نام قدرت است که سودای قدرت دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها