تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۲ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16746

باران اسیدیبهتاش صناعی ها نمایش فیلمش در دانشگاه یو سی ال ای آمریکا را به اصغر فرهادی و شهاب حسینی تقدیم کرد.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی”احتمال باران اسیدی” نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی ها در جدیدترین حضور بین المللی اش در سالن بیلی وایلدر دانشگاه یو سی ال ای  به روی پرده رفت و مورد استقبال بسیار خوب دانشجویان، اساتید و ایرانیان مقیم کالیفرنیا قرار گرفت.بهتاش صناعی ها که در جلسه پرسش و پاسخ بعد از فیلم حضور داشت ، نمایش فیلمش را به افتخار موفقیت اخیر اصغر فرهادی و شهاب حسینی به آنها تقدیم کرد.صناعی ها سپس درباره شائبه هایی که در ارتباط با شخصیت اصلی فیلمش وجود داشته توضیح داد که مخاطب هر اثر هنری مختار است که لایه های مختلفی از اثر را کشف کند و این ویژگی یک اثر هنری محسوب میشود که بتوان برداشتهای مختلفی از آن کرد.

فیلم سینمایی”احتمال باران اسیدی” در جشنواره های معتبر بین المللی همچون گوتنبرگ، زوریخ، بمبئی، سییدنی، پونا، کلمبو، پراگ و…حضور داشته و جوایز متعددی دریافت کرده است. این فیلم همچنین در جشنواره سی و سوم فیلم فجر برنده جایزه بهترین فیلمنامه  و در جشن انجمن منتقدان برنده جایزه استعداد درخشان(بهترین فیلم اول) شده است.

اکران موفقیت آمیز این فیلم در گروه “هنر و تجربه”  همچنان ادامه دارد. شمس لنگرودی، مریم مقدم و پوریا رحیمی سام بازیگران اصلی این فیلم هستند.

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها