تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 132049

مجید مجیدی با انتشار متنی از زحمات کادر پزشکی و پرستاران در مبارزه با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش سینماسینما، مجید مجیدی کارگردان مطرح سینما با انتشار متنی ضمن قدردانی از زحمات کسانی که در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا حضور دارند از روزی نوشت که مردم در کنار هم روزهای گذر از این بیماری را جشن خواهند گرفت.

متن نامه مجید مجیدی که در اختیار رسانه‌ها قرار داده، به این شرح است:

«این‌بار با کرونا، در نگاه اول سایه ترس و وحشت و نگرانی است و به ظاهر هرچه جلوتر برویم انگار این نگرانی بیشتر و بیشتر می‌شود! اما این یک روی سکه است. روی دیگر سکه همدلی، ایثار، فداکاری و گذشت آن هم در حد اعلای خودش، یعنی از جان خود گذشتن برای نجات یک هموطن و در خط مقدم این جبهه، جامعه پزشکی و پرستاران و کادر درمانی و همه گروه‌هایی که به نوعی با این عزیزان پیوند دارند.

دست تک تک این عزیزان را می‌بوسیم. اینها حماسه می‌آفرینند همانند رزمندگان جان بر کفی که هشت سال از خاک و ناموس کشور عزیزمان دفاع کردند.

جامعه پزشکی و پرستاران و کادر درمانی امروز دوباره به این واژه‌ها جان دادند و غبارروبی کردند از واژه‌های ایثار، فداکاری و گذشت و مطمئن باشید شما عزیزان که همیشه جایگاه اجتماعی‌تان محترم بوده ولی این‌بار قلب مردم ایران را تسخیر خواهید کرد. شک ندارم ما مردم بزرگ ایران این مشکل را هم همانند همه مشکلات جمعی دیگر، با همدلی، همراهی و ایمان پشت سر خواهیم گذاشت و بعد از این روزها، روزهای گذر از این بیماری را در کنار هم جشن خواهیم گرفت.

کوچک همه شما / مجید مجیدی»

منبع: مهر

برچسب‌ها: ,

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها