تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۵:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 22920

فیلم سوم رضا درمیشیان در اولین شب اکران خود رکورد جدید فروش شب افتتاحیه سینمای ایران را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش سینماسینما، «لانتوری» با ۱۴۱ میلیون تومان فروش و ۲۰ سانس فوق العاده در اولین شب اکران خود، رکورد فروش سینمای ایران در شب اول اکران را جابجا کرد.

دیشب فیلم «لانتوری» میزبان دخترانی بود که به صورتشان اسید پاشیده شده بود.دیدن این فیلم برای افراد زیر ۱۶ سال توصیه نشده است.

به گزارش سینماسینما، فیلم سینمایی «لانتوری» سومین ساخته رضا درمیشیان از ۱۳ مرداد ماه با محدودیت سنی بالای ۱۶ سال در گروه سینمایی آفریقا و گروه هنر و تجربه اکران شده است.

«لانتوری» به عنوان هفتمین فیلم برتر جشنواره فجر از نگاه کاربران سلام سینما انتخاب شد. سوژه اسید پاشی «لانتوری» این فیلم را به یکی از کنجکاور بر انگیز ترین فیلم های سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تبدیل کرده بود. فیلم «لانتوری» در پنجاه و یکمن جشنواره کارلووی‌واری، نوردهمین جشنواره بین المللی فیلم شانگهای، سومین فستیوال فیلم‌های ایرانی در کلن آلمان، بخش پانارومای شصت و ششمین جشنواره برلین، هفتمین جشنواره فلورانس ایتالیا به نمایش در آمده است.

مریم پالیزبان نقش اصلی زن این فیلم است. عرضه و پخش بین‌المللی فیلم برعهده‌ی محمد اطبایی و پخش داخلی آن برعهده فیلمیران است. «لانتوری» سومین فیلم رضا درمیشیان پس از فیلم های «بغض» و «عصبانی نیستم!» است.

فیلم «لانتوری» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و سیمرغ بلورین بهترین صدا را دریافت کرد. این فیلم در دو بخش بهترین طراحی چهره‌پردازی و بهترین تدوین نیز نامزد سیمرغ بلورین شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها