تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 16254

مجتبی راعیمجتبی راعی معتقد است که مشکلات صداوسیما با تغییر یک یا چند مدیر حل نمی‌شود.

به گزارش سینما سینما ،مجتبی راعی کارگردان سینما در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به تغییر محمد سرافراز و آمدن علی عسگری به صداوسیما گفت: صداوسیما مشکلات بسیاری دارد و بیشتر کسانی که از بیرون این سازمان را نگاه می‌کنند و آن را رصد می‌کنند اعتقاد دارند که وضعیت صداوسیما مطلوب نیست.

او با اشاره به اینکه اشکالات موجود در صداوسیما پیش از دوره سرافراز آغاز شده بود، گفت: همه اشکالاتی که امروز صداوسیما دارد فقط مربوط به دوره سرافراز نیست اما شرایطی که امروز صداوسیما دارد تلاش خیلی جدی می‌خواهد که به گذشته بازگردد و اصلاح شود.

کارگردان فیلم عصر روز دهم و عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر ادامه داد: امروز نمی‌توان از مدیران جدید انتظار داشت که همه مسائل را به سرعت درست کنند زیرا صداوسیما مدتهاست که از لحاظ اعتبار رسانه‌ای و همچنین رابطه با سینماگران و هنرمندان شرایط خوبی در بین مردم ندارد.

راعی افزود: مدیران جدید باید خیلی تلاش کنند تا صداوسیما دوباره اعتبار از دست رفته خود را به‌دست بیاورد به همین دلیل باید با یک بررسی و کار پژوهشی و کار‌شناسی مشخص شود که اشکال کار کجاست و بعد به سمت اصلاح آنها حرکت کند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها