تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۱۳:۵۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 134860

مجمع عمومی خانه سینما برای تصویب اساسنامه‌ اصلاح شده و انتخاب هیات مدیره جدید به محض اینکه اجازه‌ برگزاری مجمع از سوی وزارت کار صادر شود، برپا خواهد شد.

به گزارش سینماسینما، ۲۸ مرداد سال گذشته مجمع عمومی خانه سینما با حضور تمام صنف‌ها در تالار سیف‌الله داد خانه سینما برگزار و با رأی مجمع، اعضای فعلی هیات مدیره به مدت ۹ ماه دیگر ابقا شدند. بنابراین آخر اردیبهشت امسال باید مجمع عمومی برگزار شود تا هیات مدیره جدیدی انتخاب شود ولی با وضعیت فعلی معلوم نیست چه اتفاقی می‌افتد.

در این باره همایون اسعدیان، رییس هیات مدیره خانه سینما که پیش‌تر هم گفته بود این دوره، آخرین حضور او در فعالیت‌های صنفی خواهد بود درباره برگزاری مجمع عمومی می‌گوید: طبق مصوبه مجمع عمومی شهریورماه، قرار شد هیات مدیره فعلی تا اردیبهشت ماه امسال بماند و دو کاری را که شروع شده بود به انجام برساند و بعد از پایان آن‌ها در اردیبهشت ماه مجمع عمومی را برای انتخاب هیات مدیره جدید داشته باشیم.

او افزود: یکی از این مواردی که باید انجام می‌شد تصحیح اساسنامه خانه سینما و به تصویب رساندن آن در مجمع و وزارت ارشاد و مورد دیگر ثبت قانونی صنوف در وزارت کار بود. این‌ها انجام شده و ما هم اطلاعیه برگزاری مجمع را برای تاریخ ۱۹ اسفندماه اعلام کرده بودیم تا مجمع فوق‌العاده برای تصویب اساسنامه برگزار شود، اما متاسفانه با شیوع کرونا و اطلاعیه وزارت کار مبنی بر منع برگزاری مجمع، عملا امکان برگزاری مجمع را از دست دادیم. البته بررسی کردیم که آیا امکان برگزاری آنلاین مجمع برای تصویب اساسنامه هست یا خیر، ولی این کار هم شدنی نبود چون مسئله تصویب اساسنامه پیچیدگی‌های خود را دارد.

وی تاکید کرد:‌ ما می‌دانیم به طور اجباری تمام این حرکت‌ها یکی دو ماه به تعویق می‌افتد ولی در اولین فرصتی که اجازه‌ برگزاری مجامع عمومی توسط وزارت کار داده شود، مجمع عمومی فوق‌العاده را برای تصویب اساسنامه‌ خانه سینما برگزار می‌کنیم و به محض تصویب، مجمع عمومی دوم را برای انتخابات هیات مدیره برپا خواهیم کرد. ضمن اینکه از تاریخ اعلام وزارت کار هم ۱۵ روز وقت داریم در روزنامه رسمی اطلاعیه عمومی دهیم تا بتوانیم مجمع را برگزار کنیم.

منبع:ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها