تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۳ - ۲۲:۲۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131674

 به گزارش سینماسینما، در پی شیوع ویروس کرونا و بر اساس اطلاعیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای صیانت از سلامت آحاد جامعه، تمام برنامه‌های هنری و سینمایی کشور از چهارم تا نهم اسفند ماه در سراسر کشور تعطیل هستند.

دراین راستا از سوی برخی دست‌اندرکاران و مخاطبان ابلاغیه، ابتدا تصور شد تعطیلی سینماها در این اطلاعیه مورد نظر نیست ولی همایون امیرزاده، مدیر مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در تماس خبرنگار ایسنا تاکید کرد: در این مدت اجرای تمام تئاترها و نیز اکران فیلم‌های سینمایی متوقف می‌شود.

همچین مسوولان چارسو در بیانیه‌ای از تعطیلی مجموعه خود خبر دادند. در این بیانیه آمده است:

«به اطلاع می‌رساند با وجود تایید و تکذیب های متعدد تعطیلی سینماها، پردیس سینمایی چارسو علیرغم اعلام شورای محترم صنفی مبنی بر مجوز ادامه اکران فیلم ها، در پی شیوع بیماری کرونا و اطلاعیه پیشگیرانه وزارت ارشاد، جهت حفظ سلامت جامعه و به منظور کاهش شیوع این بیماری، تعطیلی خود را تا پایان هفته تایید نموده و شروع فعالیت مجدد خود را به بهبود شرایط موجود منوط می‌نماید.»

دیگر رویدادی که به تعطیلی کشیده شد هفدهمین تصویر سال است. دبیرخانه تصویر سال، اعلام کرد: در پی شیوع بیماری کرونا ویروس و اطلاعیه پیشگیرانه‌ی وزارت ارشاد مبنی بر تعطیلی تمامی اکران‌های سینمایی در سینماهای سراسر کشور، جشنواره فیلم تصویر تا پایان هفته جاری تعطیل است.

بدیهی‌ست با بهبود شرایط و از سرگیری برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر، فیلم‌هایی که زمان پخش آن‌ها در جدول برنامه‌های تالار ناصری و شهناز  در  روزهای تعطیل جشنواره بودند، در ادامه‌ی برنامه‌های جشنواره فیلم تصویر گنجانده و نمایش داده خواهند شد.

بخش نمایشگاهی تصویر سال تا اطلاع ثانوی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ برقرار است.

 

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها