تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۲۳ - ۲۲:۵۰ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 7377

ناصر حجازیبا شکایت سرمربی تیم تراکتورسازی مجوز اکران مستند ناصر حجازی لغو شد.

به گزارش سینما سینما با شکایت امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مجوز اکران مستند «من ناصر حجازی هستم» ساخته نیما طباطبایی از سوی یکی مراجع قضایی لغو شد تا این مستند اجازه اکران نداشته باشد. پیش از این سرمربی پیشین استقلال با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه از سازندگان این مستند شکایت انجام داده بود.

ظاهرا در این فیلم علیه قلعه‌نویی مواردی مطرح شده است.من ناصرحجازی هستم قرار بود در سینماهای گروه هنر وتجربه اکران شود.

مربی پیشین استقلال و فرزند مرحوم ناصر حجازی گفت: فیلم «من ناصر حجاری هستم» مشکل حقوقی ندارد. آتیلا حجازی در مورد لغو مجوز اکران عمومی مستند «من ناصر حجازی هستم» عنوان کرد: این ابلاغ به دست مسئولان اجرایی فیلم رسیده است. البته من قبلا با تهیه کننده فیلم صحبت کرده بودم و ایشان با صراحت به من گفت که این فیلم پروانه رسمی نمایش دارد و اینطور نیست که به همین راحتی لغو اکران شود اما تاسف‌آور است که برخی افراد با نفوذها و ارتباط‌های خود می‌توانند هر کاری انجام دهند.

او در مورد اینکه آیا موضوعی علیه امیر قلعه‌نویی در این فیلم وجود دارد، گفت: هیچ موضوعی علیه او نیست و فکر می‌کنم ایشان توهم توطئه و بزرگ بودن دارد. من فیلم را به طور کامل دیدم و هیچ چیزی علیه ایشان وجود ندارد. واقعاً از این اتفاقات متعجبم و باید بگویم خنده‌دار است. البته این چیزها در ایران عجیب نیست چون اگر هر جایی آشنا داشته باشید خیلی راحت کارتان راه می‌افتد.

فرزند مرحوم ناصر حجازی در مورد صحبت‌های وکیل قلعه نویی که گفته لغو اکران این فیلم، کادوی تولد حجازی بود، اظهار داشت: من برای ایشان متاسفم، البته او را نمی‌شناسم اما متاسفم برای دانشگاهی که به وکیل قلعه‌نویی مدرک داده است. از قول من بنویسید که ما هم برای شما کادوهای قشنگ خواهیم فرستاد.

سئانس‌های نمایش مستند «من ناصر حجازی هستم» تا زمانی که تکلیف این فیلم از سوی مراجع قانونی مشخص شود، در اختیار سایر فیلم‌های گروه هنر و تجربه قرار می‌گیرد. اطلاعات مربوط به این سئانس‌ها به‌تدریج اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است در صورت تامین نظر مراجع قضایی فیلم«من ناصرحجازی هستم» در گروه هنرو تجربه به نمایش درخواهد آمد و سئانس‌های آن متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها