تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۴:۵۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 116279

ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم سینمایی “عنکبوت” با بیان اینکه در مرحله پیش‌تولید قرار دارند، از حضور محسن تنابنده به‌ عنوان اولین بازیگر این فیلم خبر داد.

به گزارش سینماسینما، کارگردان فیلم سینمایی “عنکبوت” با تاکید بر اینکه این فیلم اولین و تنها پروژه دارای پروانه ساخت است، بیان کرد: محسن تنابنده نخستین بازیگری است که حضورش در فیلم قطعی شده و قرار است در نقش قاتل عنکبوتی ایفای نقش کند.

«عنکبوت» یک فیلم پر پرسوناژ است و چندین بازیگر دیگر هم دارد که طی روزهای آینده معرفی خواهند شد. پیش بینی می‌شود با آغاز فیلمبرداری این فیلم از شهریورماه، نخستین نمایش فیلم در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باشد.

پیش تولید فیلم‌ سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی آغاز و فیلمبرداری آن نیز از شهریورماه شروع خواهد شد.

فیلم‌سینمایی «عنکبوت» روایت زندگی مردی است که قصد دارد ریشه فساد را خشک کند و در حقیقت این اثر نوعی آسیب‌ شناسی و نقد نگاه تند است.

فیلم «تابستان داغ» نخستین ساخته ابراهیم ایرج زاد است که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در چندین شاخه نامزد دریافت جایزه شد و توانست جوایزی را به دست آورد.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها