تاریخ انتشار:۱۳۹۸/۱۲/۰۶ - ۲۲:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 131796

محمد رحمانیان که پیش از تعطیلی سالن‌های تئاتر، نمایش «روزهای رادیو» را اجرا می‌کرد، گفت: کل تئاترها و فیلم‌های ایران و جهان فدای تار موی یک هموطنم.

به گزارش سینماسینما، این نمایشنامه‌نویس و کارگردان تئاتر درباره خواسته گروه‌های اجرایی در وضعیت فعلی گفت: هیچ خواسته‌ای را نمی‌توانم مطرح کنم. کل تئاترها و فیلم‌های سینمایی فدای یک تار موی هموطنانم که این روزها سلامتی کامل و حال خوش‌شان برایم از هر چیزی مهم‌تر است.

او که به تازگی تیزری را درباره کرونا با همراهی بازیگران نمایشش در فضای مجازی منتشر کرده است، افزود: مهم نیست اگر اجرای نمایش ما و هر نمایش دیگری حتی به مدت یک سال به تعویق بیفتد؛ آن‌چه اهمیت دارد، این است که مردم ما دچار حادثه و این بیماری نفرت‌انگیزی که روز و شب را بر ما حرام کرده، نشوند.

کارگردان نمایش‌های «عشقه»، «فنز» و «آواز قو» تاکید کرد: در این وضعیت مسائل مالی کوچکترین اهمیتی برایم ندارد و هیچ خواسته‌ای در این زمینه ندارم. تنها یک آرزو دارم؛ این‌که مردم‌مان سالم باشند و حال‌شان خوب شود و با حال خوش به تئاتر بیایند.

او در ادامه بر ضرورت رعایت مسائل بهداشتی در سالن‌های نمایشی تاکید کرد و گفت: برای حفظ سلامتی مردم، مهم‌ترین موضوعی که باید به آن توجه کنیم، رعایت اصول بهداشتی است و امیدوارم این موضوع در فضاهای هنری هم رعایت شود.

محمد رحمانیان در پایان این گپ و گفت کوتاه برای کارکنان و دست‌اندرکاران خبرگزاری‌ها نیز آرزوی سلامتی کرد و گفت: این روزها مهم‌ترین مرجع ما برای دریافت اطلاعات درباره بیماری کرونا خبرگزاری‌ها هستند و امیدوارم مدیران رسانه‌ها حواس‌شان به سلامت نیروهای خود باشد.

محمد رحمانیان پیش از تعطیلی سالن‌های نمایشی، نمایش«روزهای رادیو» را با بازی هومن برق‌نورد، افشین هاشمی، احسان کرمی، لیلی رشیدی، آرمین رحیمیان، فهیمه رحیم‌نیا، با هنرمندی بهنوش طباطبایی، با حضور مهتاب نصیرپور، رویا میرعلمی و با صدای احترام برومند اجرا می‌کرد.

این اثر نمایشی که نویسنده آن خود رحمانیان است، با همراهی جمعی دیگر از بازیگران جوان، در تماشاخانه شهرزاد روی صحنه بود که همچون دیگر آثار نمایشی، اجرای آن بعد از شیوع ویروس کرونا و در پی تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مبازره با گسترش این ویروس تعطیل شد.

گروه اجرایی این نمایش به تازگی تیزری را درباره ویروس کرونا و تعطیلی نمایش خود در فضای مجازی منتشر کرده‌اند که ضمیمه این مطلب است.

منبع: ایسنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها