تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135467

آثار محسن روزبهانی طراح باسابقه جلوه‌های ویژه سینما در شبکه نمایش مرور می‌شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از روابط عمومی شبکه، شبکه نمایش در ادامه تغییرات جدول پخش خود و همچنین در ایام شب‌های قدر با مرور آثار محسن روزبهانی متخصص جلوه‌های ویژه میدانی و جلوه‌های ویژه سینمای ایران و پخش فیلم‌های ایرانی جدول پخش خود را تنظیم کرده و طبق روال پیشین فیلم‌های سینمایی دنباله دار نیز از این شبکه پخش می‌شود.

فیلم‌های ایرانی ساعت ۱۳ این شبکه به ترتیب از شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه تا جمعه ۲۶ اردیبهشت ماه فیلم‌های «یک روز بیاد ماندنی»، «رباعی»، «رویای پروانه»، «دلهره»، «نیزارهای بلند»، «آرزوهایت را به خاک نسپار» و «ماهی سیاه کوچولو» خواهد بود.

در باکس منتخب این هفته شبکه نمایش در ساعت ۱۵ فیلم‌های «آشپزی با عشق»، «کشاورز فضانورد»، «قبل و بعد»، «پس لرزه»، «راز پنهان»، «موج» و «ژرمینال» به ترتیب از شنبه تا جمعه پخش خواهند شد.

پخش فیلم‌های سینمایی دنباله دار ساعت ۱۹ به ترتیب با پخش سری فیلم‌های «خائن» ۱ و ۲، «سرقت بزرگ قطار» ۱ و ۲، «یخ» ۱ و ۲، «در اعماق دریا» ۱ ادامه می‌یابد.

این هفته شبکه نمایش به مرور آثار محسن روزبهانی مدیر جلوه‌های ویژه میدانی سینمای ایران می‌پردازد. روزبهانی با دریافت ۹ سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی، رکوردار دریافت جایزه این بخش از جشنواره فیلم فجر است و در آثاری همچون فیلم‌های سینمایی «آژانس شیشه‌ای»، «عقاب‌ها» و «به وقت شام» فعالیت داشته است.

این هفته فیلم‌های سینمایی «باران»، «ملکه»، «ماجرای نیمروز»، «اتوبوس شب»، «استرداد»، «تنگه ابوقریب» و «یتیم خانه ایران» به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۱ و در بخش مرور آثار محسن روزبهانی از شبکه نمایش پخش می‌شوند.

منبع: صبا

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها