تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۴/۲۸ - ۱۷:۰۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 139142

منتخبی از آثار انیو موریکونه در شبکه نمایش پخش می‌شوند.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در ژانر منتخب هفته، به فیلم هایی با موضوع زندگینامه ( بیوگرافی) می پردازد و در بخش صحنه گران، مرور آثار آهنگساز برجسته فیلم، ”انیو موریکونه” را در جدول پخش قرار داده است.
فیلم های ایرانی:
در باکس ساعت ۱۳ که اختصاص به فیلم های سینمایی ایرانی و تلویزیونی دارد این هفته به ترتیب از شنبه ۲۸ تیرماه تا جمعه ۳ مرداد فیلم های با هم در خانه، مامان بهروز منو زد، لبخند ماهی ها، شعری برای قاسم، مادر زن سلام، خاطره بازی و غریبانه پخش خواهند شد.
فیلم های تابستانی نمایش:
فیلم های ویژه تابستانی این شبکه به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۱۵: بادیگارد محبوب من، دوباره زندگی، لمس کردن اسب های وحشی، افسانه درخت، یواش یواش بگو، موگلی و پایان راه به روی آنتن می روند.
ژانر منتخب نمایش:
این هفته شبکه نمایش به ژانر زندگینامه می پردازد که علاقمندان به فیلم هایی با این ژانر می توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ فیلم های: کمال الملک، تام ادیسون جوان، ایستاده در غبار، ذهن زیبا، اسنودن، گاندی و ورونیکا گورین را از شبکه نمایش ببینند.
مرور آثار:
در بخش صحنه گران این هفته شبکه نمایش به مرور آثار ” انیو موریکونه” ، نابغه موسیقی فیلم که اخیرا درگذشت می پردازد و منتخبی از فیلم‌هایی که موسیقی وی را دارند پخش می شود.
«موریکونه» که ساخت موسیقی بیش از ۵۰۰ اثر سینمایی و تلویزیونی و همچنین ۱۰۰ اثر کلاسیک را بر عهده داشت ، پنج‌بار با فیلم‌های «روزهای بهشت» (۱۹۷۸)، «مأموریت» (۱۹۸۶)، «تسخیرناپذیران» (۱۹۸۷)، «باگزی» (۱۹۹۱) و «مالنا» (۲۰۰۰) نامزد کسب جایزه اسکار شد و در سال ۲۰۰۷ میلادی جایزه افتخاری آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار را دریافت کرد و در سال ۲۰۱۶ در سن ۸۷ سالگی برای فیلم «هشت نفرت‌انگیز» ساخته «کوئنتین تارانتینو» جایزه اسکار موسیقی متن را کسب کرد.
وی با کارگردانان شاخص بسیاری چون:  سرجیو لئونه، برناردو برتولوچی، رومن پولانسکی، فرانکو زفیرلی، الیور استون، کوئنتین تارانتینو، جوزپه تورناتوره و پیر پائولو پازولینی همکاری داشت . با این حال، خیلی‌ها او را با ملودی فراموش‌نشدنی می‌شناسند که برای فیلم‌های ژانر “وسترن اسپاگتی” دهه ۶۰ میلادی به کارگردانی سرجیو لئونه ساخت.
فیلم هایی سینمایی با موسیقی این آهنگساز برجسته در باکس مرور آثار از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب: حرفه ای، روزی روزگاری در غرب، تسخیر ناپذیران، نبرد الجزایر، ارتش ۵ نفره، دسته سیسیلی ها و “خوب، بد، زشت” هستند.
فیلم های جذاب نمایش:
بینندگان در بخش فیلم های جذاب  شبکه نمایش می توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۳ فیلم های: ای ایکس ال، دادگاه، ربودن آقای هاینس، ساعت شلوغی ۱، کشش، آقای تشویق و خبر چین را تماشا کنند.
کلاسیک هفته:

فیلم های کلاسیک شبکه نمایش از شنبه تا جمعه فیلم های گرداب، بانی لیک گم شده، ساعت ناامیدی، درسواوزلا، دو پلیس زبل، ۱۲مرد خشمگین و آخرین موج هستند که در ساعت یک بامداد پخش می شوند

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها