تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۰ - ۱۳:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44731

زیر سقف دودیسینماسینما،علی پاکزاد – مریلا زارعی بازیگر فیلم « زیر سقف دودی» معتقد است که افتخاری است که در کنار لیلا حاتمی و هدیه تهرانی کاندیدای دریافت جایزه نقش اول زن شده است.
به گزارش سینماسینما،مریلا زارعی بازیگر با سابقه سینما امسال با فیلم «زیر سقف دودی » در جشنواره فجر حاضر شده است. او برای بازی متفاوتی که در این فیلم دارد، کاندیدای کسب سیمرغ بازیگر نقش اول زن شده است.

مریلا زارعی بازیگر فیلم «زیر سقف دودی» درباره بازی در این فیلم گفت: «بازخوردهای خوبی نسبت به بازی در فیلم «زیرسقف دودی» کسب کرده ام. در چند سال اخیر سعی داشتم تا سراغ نقش هایی بروم که دچار چالش شوم. عموما سعی را بر این گذاشته ام که نقش های متفاوتی بازی کنم. تلاش زیادی برای بازی در هر فیلمی انجام می دهم. امیدوارم این فیلم مورد توجه مخاطبان ،منتقدین و سایر کسانی آن را مشاهده می کنند قرار بگیرد. البته روند کسب رضایت مخاطبان تا انتها دست خود بازیگر نیست. ما فیلمنامه را انتخاب می کنیم. سعی را بر این می گذاریم که بهترین بازی را ارائه دهیم. از اینجا به بعد دیگر نظر دوستان و کسانی که فیلم ها را می بینند شرط است.»

مریلا زارعی درباره رقبایش برای کسب سیمرغ گفت: «واقعیت این است که تا همین جا نیز افتخار بزرگی برای من بوده است. قطعا رقابت با هدیه تهرانی و لیلا حاتمی فوق العاده است. تقریبا ورود هر سه نفر ما به سینما هم زمان بوده است. البته لیلا حاتمی به واسطه خانواده کاملا سینمایی که داشت چند سال زودتر از من و خانم تهرانی شروع به بازی کرد.به هر حال احساس خوبی دارم. کنار همکارانم هستم کسانی که از دیدن بازی آنها لذت می برم. هر فردی که سیمرغ کسب کند قطعا لایق آن است.فرقی نمی کند قطعا بهترین بازیگر انتخاب خواهد شد.»

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها