تاریخ انتشار:۱۳۹۶/۰۲/۱۳ - ۲۲:۴۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 53836

هومن جعفری در ستون طنز روزنامه جهان صنعت نوشت: طی حکمی از سوی اسحاق جهانگیری، جناب آقای محمدباقر قالیباف به عنوان رییس ستاد انتخاباتی ایشان منصوب گردید.

در این حکم آمده: جناب آقای قالیباف! با در نظر گرفتن رفتار و کردار و کارنامه شما، کسی را مناسب‌تر جهت آگاه کردن مردم از صفات حسنه خودم و دولت تدبیر و امید نیافتم. از امروز شما مسوول ستاد انتخاباتی بنده در کل کشور هستید. هر کاری شما بکنید و هر حرفی شما بزنید، یک رای مناسب برای من و دولت است. برای شما آرزوی توفیق دارم. امضا اسحاق!
– یکی از شرکت‌های ژاپنی، اخیرا پرینتر سیار توی جیب جاشویی جهت پرینت گرفتن از اینترنت و سایت‌ها طراحی کرده. این‌طوری دیگر نیازی نیست که کسی ناچار شود وسط مناظره برای دست به آب و پرینت گرفتن از مصاحبه رییس‌جمهور، از مردم مایه بگذارد و بگوید: مردم نیازمند استراحت هستند!
– انجمن یقه‌سپیدان جهان وطن‌ با انتقاد از یکی از نامزدهای ریاست‌جمهوری که شعارش گرفتن مالیات از این قشر است گفت: برادر! شما اول مالیات دادن خودت را ثابت کن، بعد دنبال مالیات ما باش! شما خودت در نهاد خودت مالیات نمی‌دهی، افتاده‌ای دنبال مالیات دادن ما؟
– دکتر میرسلیم، نامزد حزب موتلفه اعلام کرد: از این هفته با خط‌کش در مناظره شرکت خواهد کرد تا نامزدهای دیگر از او حساب ببرند و حداقل جواب سوالات ایشان را بدهند! نامبرده تاکید کرد: یک مقدار گچ هم همراهم هست و اگر ببینم نامزدی از پاسخ دادن طفره می‌رود‌ مثل معلم‌های مدرسه گچ پرت می‌کنم! نامبرده همچنین تاکید کرد: می‌خواهید دعوا کنید زنگ تفریح! کلاس جای جواب پس دادن است نه دعوا! وی همچنین از پنج نامزد دیگر خواست تا روز جمعه صد بار روی کاغذ بنویسند: من دیگه جواب سوالاتو نمی‌پیچونم!
– حزب موتلفه با صدور بیانیه‌ای رای خیره‌کننده دو درصدی کاربران اینترنتی در نظرسنجی‌های مطرح‌شده در سایت‌ها به نامزد خود را‌ بزرگ‌ترین پیروزی تاریخ این حزب در انتخابات معرفی کرد و این موفقیت و دستاورد عظیم را به خودش و دیگران تبریک گفت. مسوولان این حزب همچنین تاکید کردند: در افق برنامه‌های بلندمدت این حزب تا سال ۲۰۳۰، زدن رکورد پنج درصد آرا پیش‌بینی شده!
– مهندس‌ هاشمی‌طبا با صدور بیانیه‌ای، خواستار گرفتن پسورد وای‌فای صدا‌وسیما شد! نامبرده تاکید کرد: این پنج نفر با خودشان حرف می‌زنند و حوصله آدم سر می‌رود. حداقل یک دست کلش بازی کنیم، یه اتکی بزنیم دلمون وا شه! نامبرده همچنین تاکید کرد: تا روز آخر در انتخابات خواهم ماند!
– منابع خبری نزدیک به یکی از دو نامزد برجسته جناح اصولگرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، از رایزنی‌های پشت پرده با جنابان میرسلیم و ‌هاشمی‌طبا خبر دادند! این منبع خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تمایل این نامزد به ائتلاف با آن دو نامزد دیگر گفت: کاملا برعکس! ما حاضریم هزینه ستاد انتخاباتی این دو نفر را هم بدهیم که در صحنه بمانند.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاران دیگر در مورد چرایی این واقعه گفت: حداقل مطمئن باشیم آخر نمی‌شویم! این همه خرج کردیم!
– شایعه شده این روزها‌ یکی از نامزدهای بازنده روز اول، قصد دارد در مدت کوتاه باقیمانده تا مناظره دوم، با رضا شفیعی‌جم یا جواد رضویان یک ملاقات محرمانه برگزار کند و از این عزیزان مشورت بگیرد.
گویا استاد بعد از اینکه در جلسه اول جملات و رفتار دو نامزد از انتخابات ۸۸ را مال خودشان کردند، قصد دارند در این مناظره شیرین‌کاری جدید رو کنند و ادای نامزدهای این مناظره را در‌بیاورند! لرزش دست، لهجه کرموونی و همچنین موضوع بالا رفتن از دیوار سفارت عربستان، از مواردی است که تیم تبلیغاتی این نامزد می‌کوشد در مناظره این جمعه روی آن کار کند! همچنین شایعات تاییدنشده از این حکایت دارد که استاد دارد شانه‌های خود را می‌لرزاند و مدام داد می‌زند: آمااااشالاااااااه! گویا‌ یکی از خوانندگان قدیمی با استفاده از همین تاکتیک قند در دل طرفدارانش آب می‌کرد و استاد بدش نمی‌آید بختش را با این موضوع هم امتحان کند! بالاخره در این مناظرات با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم که در دوربین نگاه می‌کند و جملات آدم‌های دیگر را بر زبان می‌آورد!

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها