تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۵:۵۳ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 135974

محسن شایانفر اعلام کرد که طرح فیلمنامه فیلم سینمایی «نیوجرسی» متعلق به من است و مدیران شبکه سه باید درباره ساخت سریال با همین نام و مضمون مشابه بازنگری کنند.

به گزارش سینماسینما، روز پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت روابط عمومی سازمان صداوسیما از آغاز تصویربرداری مجدد دو سریال برای شبکه سه خبر داد.
«نیوجرسی» نام یکی از سریال‌هایی است که به زودی با تهیه‌کنندگی مهدی فرجی و کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان جلوی دوربین می‌رود.
داستان سریال طنز «نیوجرسی» درباره دو باجناق است که در شهرداری کار می‌کنند و وظیفه آنها نصب بلوک های سیمانی است و…
حال در این میان محسن شایانفر سال ۹۸ از ساخت یک فیلم سینمایی با همین نام در قالب طنز اجتماعی به کارگردانی مسعود اطیابی و نویسندگی مهدی علی میرزایی و مشاور فیلمنامه ایرج طهماسب خبر داد و همان زمان نیز در مصاحبه‌ای نارضایتی خود را از تشابه قصه و نام این سریال بیان کرده بود.
محسن شایانفر در جدیدترین اظهار نظر خود در گفتگویی عنوان کرد: طرح فیلم سینمایی «نیوجرسی» مربوط به دو سال پیش و متعلق به من است که همان زمان در بانک فیلمنامه خانه سینما با محتوای کلانشهر تهران ثبت شد. ما سال ۹۷ در تدارک ساخت آن بودیم اما به دلیل فراهم شدن مقدمات ساخت سریال «حکایت‌های ‌کمال» فیلمبرداری آن را به تعویق انداختیم.
وی ادامه داد: سال گذشته هم که خبر ساخت سریال «نیوجرسی» منتشر شد، من اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادم و گفتم چگونه ممکن است بدون اجازه من به عنوان صاحب طرح، تلویزیون به سراغ ساخت این سریال با طرح و مضمون مشابه فیلم سینمایی آن برود؟
تهیه‌کننده «حکایت‌های کمال» تاکید کرد: چگونه صداوسیما در مقابل زحمت و سرمایه سازندگان فیلم سینمایی «نیوجرسی» که اتفاقا از همکاران همیشگی صداوسیما بوده اند، چشم بسته است. از آنجا که طبق اخبار اولیه قرار است این سریال برای شبکه سه سیما تولید شود، بنده مصرانه از مدیران شبکه سه سیما خواستار بازنگری در آغاز پروژه یاد شده در آن شبکه هستم چرا که من از سوی کارگردان و سرمایه گذار فیلم تحت فشار قرار گرفته ام.
شایانفر در پایان درباره آخرین وضعیت ساخت این فیلم سینمایی گفت: به سبب ساخت سریال «حکایت‌های کمال» به تهیه کنندگی من و «کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی کار به بعد از عید موکول شد و طی برآورد و هماهنگی با بازیگران «نیوجرسی»، تابستان ۹۹ پروژه مقابل دوربین می‌رود. این فیلم سینمایی جزو آثار پر هزینه با ۱۸ بازیگر اصلی است.
منبع: صبا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها