تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۴/۲۲ - ۱۰:۳۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 158700

 مسعود اطیابی معتقد است بهترین سکانس‌های فیلم سینمایی «دینامیت» که اتفاقاً سکانس‌های خوب و مثبت این فیلم بودند و در آنها توصیه به صبر، حق و اعتدال می‌شد و هر چه پیام درست اجتماعی داشت، از فیلم درآوردند.

به گزارش سینماسینما ،مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی «دینامیت» که این روزها در سینماها در حال اکران است، درباره اکران این فیلم در شرایطی که سینماها مثل قبل شلوغ نیست،  گفت: «اساسا نمی‌توانیم از این اکران راضی باشیم چون دوست داشتیم «دینامیت» همان سه سال پیش و در شرایط عادی اکران شود و سالن‌های سینما تجربه شلوغی اجتماعی را داشته باشد و مردم با ازدحام کنار هم فیلم را ببینند. البته این ایده‌آل ما بود و شرایط نگذاشت به آن برسیم.»

او بیان کرد: «در شرایط محدودیت‌های کرونایی هم ما خواستیم به کمک سینمادارها بیاییم و ترجیح دادیم فیلم در این شرایط اکران شود.»

اطیابی با انتقاد از سانسور برخی سکانس‌های فیلمش، گفت: «بهترین سکانس‌های فیلم من را سانسور کردند! این سکانس‌ها، اتفاقاً سکانس‌های خوب و مثبت فیلم بودند که در آنها توصیه به صبر، حق و اعتدال می‌شد. در واقع هر چه پیام درست اجتماعی در «دینامیت» بود از فیلم من درآوردند! حال این موضوع جدای از به تاخیر انداختن ۳ ساله اکران فیلمم است که به بهانه‌های مختلفی از ما گرفتند؛ این در حالی بود که ۳ سال پیش می‌توانستم با درآمد آن فیلم کاری انجام دهم اما الان کاری از پیش نمی برم.»

 

وی در پاسخ به اینکه انتظارش از نهادها برای کمک به سینما و همچنین دولت جدید چیست، توضیح داد: «انتظاری که از دولت جدید می‌رود این است که تعداد مدیران در همه ارگان‌ها و سازمان‌ها را به یک سوم کاهش دهد، چراکه کار این تعداد مدیر و پرسنل را تعداد کمتری هم می‌توانند انجام دهند، ضمن اینکه هر چه تعداد مدیران و افراد کمتر باشد، هزینه‌های برق و انرژی هم پایین می‌آید. از نهادی چون صداوسیما نیز خیلی وقت است انتظاری وجود ندارد که به کمک سینما بیاید چراکه به نظر می‌رسد برخلاف جریانی که می‌تواند به مردم و وحدت ملی که بخش خصوصی می‌تواند کمک کند، قرار دارد و به همین دلیل نمی‌توانیم توقعی از این سازمان داشته باشیم.»

این کارگردان سینما در پایان درباره استفاده از بازیگران چهره در فیلم‌هایش گفت: «در فیلم‌هایم همیشه سعی می‌کنم از بازیگران خوب و توانمند بهره بگیرم، به ویژه اینکه در فیلم کمدی مهم است بازیگر توانمند باشد اما لزوما چهره بودن مطرح نیست. البته در انتخاب بازیگر همچنین به فروش فیلم نگاه می‌کنیم؛ از پژمان جمشیدی، محسن کیایی و همچنین چهره‌های جدیدی چون زیبا کرمعلی هم استفاده کردیم که بسیار از کار با آنها راضی بودم.»

منبع :پانا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها