تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 136519

یوهان رِنک کارگردان «چرنوبیل» سریالی که برنده جایره امی شد، قرار است کارگردان سریال «مغ» یا «مجوس» شود.

به گزارش سینماسینما، به نقل از ورایتی، کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» در حال مذاکره است تا با اقتباس از رمان مشهور جان فاولز یک مینی سریال بسازد.

تهیه کننده این مینی سریال تهیه کننده فیلم «۱۹۱۷» یعنی «نیل استریت پروداکشنز» است که سم مندس از روسای آن است.

این خبر دیروز پنجشنبه ۲۸ می به طرز مرموزی منتشر شد و آن زمانی بود که رِنک تصویری از روی جلد رمان را منتشر کرد و نوشت: چیزی در حال تولید است.

پیپا هریس دیگر رییس کمپانی تهیه کننده، تایید کرد که در حال مذاکره با رِنک هستند تا این مینی سریال را بسازد و افزود نمی‌تواند تصور کند که فرد دیگری بهتر از وی از پس انجام این کار برآید.

فیلمنامه اقتباسی این سریال را تام اج نوشته که فیلمنامه نویس فیلم تحسین شده «جودی» با بازی رنه زلوگر بود که برای بازی در آن اسکار دریافت کرد. اج نویسنده فیلمنامه چندین اپیزود از سریال تحسین شده «تاج» هم بوده و نیز «پاتر فامییلیز» که استیون دالدری برای کارگردانی آن امی دریافت کرد.

«مجوس» رمانی است که سال ۱۹۶۶ منتشر شد و داستانش در جزیره‌ای یونانی می‌گذرد که مردی انگلیسی به نام نیکلاس اورفه که معلم جوان مدرسه است خود را در محاصره مالک ناشناس این جزیره می‌بیند.

پیش از این یک فیلم سینمایی اقتباسی از این رمان در اواخر دهه ۱۹۶۰ با بازی آنتونی کویین، مایکل کین و کاندیس برگن ساخته شده بود.

جان فاولز رمان‌نویس بریتانیایی است که سال ۲۰۰۵ درگذشت.

یوهان رنک (متولد ۵ دسامبر ۱۹۶۶) کارگردان سوئدی نماهنگ، تلویزیون و فیلم است که بین سال‌های ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۱ به عنوان خواننده و ترانه‌نویس فعالیت می‌کرد.

منبع: مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها