تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۸:۲۵ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 106760

مهدی نادری کارگردان سینما معتقد است با ساخت کمدی «سامورایی در برلین» مسئولیت اجتماعی خود را ادا کرده است.

مهدی نادری کارگردان «سامورایی در برلین» درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: به تازگی تدوین این فیلم به پایان رسیده و این روزها مسعود سخاوت‌دوست مشغول ساخت موسیقی‌ این اثر است. هنوز برای انجام کارهای صداگذاری با کسی به قطعیت نرسیده‌ایم.

کارگردان «بدرود بغداد» با اشاره به اینکه فیلم تازه‌اش یک کمدی است، اظهار کرد: من بعد از ساخت فیلم سینمایی «بدرود بغداد» با فیلم «سامورایی در برلین» خواستم در مقام کارگردان ژانر کمدی را هم تجربه و بین مسئولیت اجتماعی و مسئولیت هنری، مسئولیت اجتماعی را انتخاب کنم. دلیل اینکه می‌خواستم این مسئولیت را ادا کنم این بود که فکر می‌کنم جامعه ما نیاز به آرامش و شادمانی دارد و از همین رو امیدوارم به اندازه یک سینماگر مستقل توانسته باشم آن را به درستی انجام بدهم و این موضوع ادامه دارد باشد.

نادری با اشاره به اینکه این روزها سینمای اجتماعی ما به کاسبی افتاده است، بیان کرد: ژانر کمدی یکی از ژانرهای مهم سینمایی است که اتفاقا من از فضای آن دور نبودم چراکه در بسیاری از پروژه‌های کمدی یا مشاوره کارگردان بودم یا فیلمنامه‌های آنها بر اساس طرحی از من نوشته شده بود اما این بار خودم خواستم این ژانر را در مقام کارگردان تجربه کنم.

حمید فرخ نژاد، امیرمهدی ژوله، میرطاهر مظلومی، هومن حاجی عبداللهی، میترا حجار، گوهر خیراندیش، نادر مشایخی، سامان صفاری از جمله بازیگران فیلم کمدی «سامورایی در برلین» هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها