تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۰۹/۱۵ - ۱۵:۰۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 6709

جشنواره مهلت ارسال آثار به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تمدید نمی‌شود و نهادها، سازمان‌های دولتی و تهیه‌کنندگان بخش خصوصی تا پایان امروز ۱۵ آذر امکان شرکت در جشنواره دارند.

 با توجه به فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، کارگردانان و تهیه کنندگان سینمای ایران تنها تا آخر وقت امروز یکشنبه ۱۵ آذر ماه مهلت دارند تا آثار سینمایی خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

در بخشی از فراخوان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آمده است: متقاضیان برای حضور در جشنواره فیلم فجر باید فرم درخواست شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و حداکثر تا روز یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ به همراه نسخه بازبینی هیات انتخاب به صورت DCP یا DVD، عکس‌های‌ صحنه و عکس کارگردان (بر روی CD) و تیزر سه دقیقه‌ای به دبیرخانه تحویل دهند. ‌این امر به منزله قبول کامل مقررات و سایر ضوابط تولید و نمایش فیلم در ‌ایران است.

با توجه به پیگیری هادرباره احتمال تمدید مهلت شرکت در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر،مشخص شد این مهلت از سوی دبیرخانه جشنواره تمدید نمی شود.

فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، سوم شهریور ماه سال ۹۴ منتشر شد و سینماگران طی ۳ ماه گذشته مهلت داشتند تا آثار خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنند.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه سال ۹۴ در بخش هایی چون سودای سیمرغ، نگاه نو، سینما حقیقت، بخش «هنر و تجربه»، بخش مسابقه اطلاع رسانی و تبلیغات برگزار می شود.

منبع: مهر

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها