تاریخ انتشار:۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۷:۲۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 144857

موزه تاریخ طبیعی لندن برگزاری نمایشگاهی از جانوران شگفت‌انگیز دنیای «هری‌پاتر» را تدارک می‌بیند.

به گزارش سینماسینما  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیک بوک (ComicBook)، موزه تاریخ طبیعی لندن با کنار هم قرار دادن موجودات و هیولاهای دنیای جادویی هری‌پاتر، نمایشگاه جدیدی را برای علاقه‌مندان به این مجموعه فانتزی برگزار می‌کند.

این نمایشگاه با نام جانوران شگفت‌انگیز: عجایب طبیعت (Fantastic Beasts: The Wonders of Nature) از نهم دسامبر (۱۹ آذر ۹۹) افتتاح شده و تا اوت ۲۰۲۱ (مرداد-شهریور ۱۴۰۰) ادامه خواهد داشت. تدارک چنین نمایشگاهی دو سال زمان برد و تاریخ افتتاح آن به دلیل شیوع کرونا به مدت ۷ ماه به تعویق افتاد.

این نمایشگاه حیوانات واقعی را با موجودات تخیلی چون اوکامی، دامیگایز و نیلفر که دو فیلم جانوران شگفت‌انگیز و هشت فیلم هری‌پاتر ظاهر شدند، ترکیب می‌کند و پیوندهایی میان موجودات افسانه‌ای دنیای سحر و جادو چون اژدها، تک‌شاخ، پری دریایی و حیوانات واقعی موجود در زمین که احتمالا منبع الهام آنها بوده‌اند، برقرار خواهد کرد؛ از جمله این پیوندها می‌توان به ارتباط میان دایناسورها و اژدهایان و گاوهای دریایی و پریان دریایی اشاره کرد.

لورین کورنیش (Lorraine Cornish) متصدی ارشد نمایشگاه جانوران شگفت‌انگیز در گفت‌وگو با نیویورک پست گفت: (برپایی این نمایشگاه) روشی خلاقانه و جالب برای مخابره این پیام است که مردم و سیاره زمین می‌توانند در کنار هم به رشد و شکوفایی برسند.

این نمایشگاه پس از برپایی در موزه تاریخ طبیعی لندن، تور بین‌المللی پنج ساله خود را آغاز می‌کند تا طرفداران هری‌پاتر در خارج از انگلیس نگران قوانین منع مسافرتی در دوره همه‌گیری ویروس کرونا نباشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها