تاریخ انتشار:۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۷:۰۷ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 103220

رمان خوانی «ریش‌آبی» با بازی سیدجواد یحیوی و زیبا کرمعلی و به‌نفع معلولان ذهنی، جسمی و حرکتی و هم‌چنین اجرای نمایش موزیکال کلبه شادی دو خبر از تماشاخانه سیمرغ است.

به گزارش سینماسینما، نمایش کلبه شادی به کارگردانی پریسیما بنماران و با بازی پریسیما بنماران، احمد چراغی‌فرد، علی یارمحمدی، کیمیا داوودپور، نازنین امیری، آذین فولادوند، فاطمه داوودپور، مریم پایمرد، نرگس رحیمی، ثنا نوری و نازنین رهنما، از چهارشنبه ۱۹ دی ساعت ۱۷ اجرا می‌شود.

این نمایش تا ۱۲ بهمن و هر شب به مدت ۵۰ دقیقه در این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.

در خلاصه داستان نمایش آمده است که لاکی، طوسی و موشی به آبی کمک می‌کنند تا استعداد خود را بیابد و در این بین ماجراهای جالبی بین آنها شکل می‌گیرد.

از دیگر عوامل این گروه می‌توان به تهیه‌کننده: سارا بنماران، نویسنده: زیبا بنماران، دستیار کارگردان: هدیه داوری، طراح گریم: حسین تبریزی، طراح لباس: پریسیما بنماران، طراحی و اجرای دکور: استاد حمید اسلامی لیلا بنماران، طراح پوستر: محسن فلات، موزیک: فرید نوایی، مدیر روابط عمومی: وحید اسدزاده، منشی صحنه: حلما منصور اشاره کرد.

این نمایش با هماهنگی قبلی، صبح‌ها ویژه مهد کودک‌ها و مدارس اجرا دارد و بلیت آن از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.

 

رمان‌خوانی ریش‌آبی (با بازیگر)

رمان‌خوانی ریش‌آبی، ۴شنبه، ۱۹ دی ماه در تماشاخانه سیمرغ اجرا می‌شود.

این رمان‌خوانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن احتشامی، و با بازی سیدجواد یحیوی و زیبا کرمعلی، به نویسندگی املی نوتوم، ترجمه ویدا سامعی، و به چاپ نشر نو روی صحنه می‌رود.محسن احتشامی

این رمان خوانی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ و ۲۱ دی فقط ۳ اجرا خواهد داشت، و هر شب ساعت ۲۰:۳۰ و به مدت ۱۰۰ دقیقه مهمان نگاه تماشاگران خواهد بود.

در خلاصه این رمان‌خوانی آمده است که ریش آبی در اصل افسانه اشراف‌زاده‌ای ثروتمند است که با زنانی زیبارو ازدواج می‌کند. زنانی که همگی پس از مدتی به طرز مرموزی در قصر او ناپدید می‌شوند…

شایان ذکر است که تمام عواید حاصل از این برنامه به معلولان ذهنی و جسمی و حرکتی اختصاص خواهد یافت.

بلیت این رمان‌خوانی از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.

 

منبع:ایلنا

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها