تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۵:۳۴ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 20847
برنامه آپارتچی آپاراتچی ششم به گفت و گوی ویژه با علیرضا مجلل ایفاگر نقش میرزاکوچک خان در سریال کوچک جنگلی، مرور زندگی و مرگ عباس کیارستمی و میز نقد فیلم ایرانی با پرداختن به فیلم در حال اکران «عادت نمی کنیم» اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش سینماسینما، گفت‌وگوی ویژه‌ی آپارات‌چی ششم، با علیرضا مجلل ستاره‌ی سال‌های دهه‌ی ۶۰ است. مجلل را با نقش میرزاکوچک‌خان در سریال کوچک جنگلی به یاد می‌آوریم. او هم‌چنین در شماری از مهم‌ترین نمایش‌های سال‌های نخست انقلاب، سریال افسانه‌ی سلطان و شبان و هم‌چنین فیلم «شاید وقتی دیگر» بهرام بیضایی نیز ایفای نقش کرده است و حدود ۳۰سال قبل برای همیشه به سوئد مهاجرت کرد. مجلل در سفر کوتاهی که به تهران داشت میهمان آپارات‌چی شد و از آن سال‌ها و اتفاقاتی که موجبات رفتن‌ش از ایران را فراهم کرد با جواد یحیوی سخن گفت.
آپارات‌چی این هفته هم‌چنین بخش‌های ویژه‌ای را هم به درگذشت عباس کیارستمی اختصاص داده است و شاهد مرور زندگی و مرگ این هنرمند هستیم.
میز نقد فیلم ایرانی این هفته نیز با حضور امیر پوریا و آرش خوش‌خو درباره‌ی فیلم «عادت نمی‌کنیم» است.

عوامل و دست اندرکاران این برنامه؛ تهیه کننده: حامد قشلاقی، سردبیر: خسرو نقیبی، مشاور هنری: محمود محمودی، معاون سردبیر: مارال دوستی، مجری: جواد یحیوی، کارگردان و مدیر پروژه: مسعود صنم، تدوین: سارا معلم، مدیر تولید: آرش جهانشاه، مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی زهرا صفایی.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. ناشناس
    ۱۴, بهمن, ۱۳۹۶ ۵:۵۶ ق٫ظ

    بنام او سلام این سریال بسیار زیبا وخوبی است یک کار هنری بزرگ ولی هیچ یک از پیا مهای ان بر اساس حقیقت نمی باشد

  2. ناشناس
    ۱۴, بهمن, ۱۳۹۶ ۶:۰۹ ق٫ظ

    سلام خسته نباشید سریال میرزا کوچک خان بسیار عالی وخوش ساخت است ولی پیام ان مبتنی بر حقایق نیست ما به فیلمسازان امریکایی حمله میکنیم وانها را دروغ پرداز مینامیم ولی خود پا جای پای آنها میگذاریم دروغ هیچ فرد وملتی را به عظمت وشکوه نمی رساند حالا هرچقدرهم که زیبا بیان شده باشد

  3. جواد
    ۲۱, بهمن, ۱۳۹۶ ۵:۴۱ ق٫ظ

    با سلام اساس وشالوده متن تاریخی سریال پر مناقشه هست چطور عده ای جنگلی که حتی از سران خود حرف شنوی ندارند میتوانند قدرت بگیرد وپیروزیهایی بدست اورند اصل اول هر پیروزی وحفظ ان اطاعت از فرماندهی واحد میباشد این سریال نقش فرماندهی وسازماندهی را خط زده وبه تجهیزات وادوات وتوده های کم فکر اهمیت داده است

نظر شما


آخرین ها