تاریخ انتشار:۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۱ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 160225

همزمان با شروع دهه‌ی اول محرم، آپارات برای پنجمین سال متوالی میزبان هیئت‌ها، سخنرانی‌‏ها و مداحان اهل‌بیت علیهم‌السلام بود.

به گزارش سینماسینما به نقل از روابط عمومی آپارات، امسال، همچون سال گذشته همزمان با موج پنجم گسترش ویروس کرونا در کشور، آپارات علاوه بر پخش مراسم عزای امام حسین (ع) در هیئت های مذهبی، سخنرانی‏ وعاظ معروف را نیز به صورت مستقیم پخش کرد.

این پوشش با استقبال مداحان و سخنرانان و هیئت‎‌های مذهبی همراه بود. این همراهی و بستری که آپارات برای عزاداری آنلاین فراهم کرد، باعث افزایش چشم‌گیر عزاداران اباعبدالله در هیئت‌های آنلاین آپارات نسبت به سال گذشته شد.
پخش زنده هیئت‌های عزاداری در محرم امسال در آپارات، ۶۲۹ هزار و ۸۴۳ بازدید یکتا داشته است. این آمار نسبت‌ به سال گذشته رشد ۶۰ درصدی را تجربه کرده است.
در دهه اول محرم امسال، آپارات میزبان ۸۴۲ هیئت بود که میانگین پخش زنده هر هیئت در هر شب ۶۰ دقیقه بوده است.
در دهه اول محرم ۱۴۰۰ ویدیوهای دسته‌بندی‌ مذهبی، ۳۵۹ میلیون و ۹۹۳ هزار و ۳۱۲ دقیقه تماشا را به ثبت رسانده است که رشد ۶۴ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
مخاطبان می‌توانستند از طریق آپارات، ارتباط مستقیم با کربلای معلی و بین‌الحرمین داشته باشند تا در دوران کرونا از راه دور ضریح امام حسین (ع) را زیارت کنند.
محرم امسال مراسم عزاداری مداحان اهل بیت همچون محمود کریمی، عبدالرضا هلالی، مجید بنی‌فاطمه، میثم مطیعی، سعید حدادیان، محمدرضا طاهری، مهدی رسولی، حنیف طاهری، حسین سیب سرخی، محمد حسین پویانفر، حسین طاهری و … پوشش داده شد.

لینک کوتاه

مطالب مرتبط

نظر شما


آخرین ها