تاریخ انتشار:۱۴۰۲/۱۱/۲۳ - ۱۸:۱۶ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 194590

پلتفرم اشتراک ویدئوی آپارات، مدتی است از سرویس جدید خود در حوزه موسیقی با عنوان «آپارات موزیک» رونمایی کرده و اکنون با بیش از ۱۲۰۰ موزیک ویدئو میزبان تازه‌ترین آثار خوانندگان و چهره‌های آشنای دنیای موسیقی شده است.

به گزارش سینماسینما، بیش از ۴٠ هنرمند موسیقی تا امروز در صفحات اختصاصی خود در «آپارات موزیک» آثارشان را منتشر و به‌روز کرده‌اند که با استقبال مخاطبان مواجه شدند. «رضا صادقی، آرمین زارعی، محسن چاوشی، مجید رضوی، علی یاسینی و فرزاد فرزین» از پربازدیدترین‌های «آپارت‌موزیک» هستند.

«آپارات موزیک» این فرصت را به مخاطبان می‌دهد که به بهترین و محبوب‌ترین موزیک‌ها و موزیک‌ویدئوهای ایرانی به صورت قانونی دسترسی پیدا کنند. همچنین امکان ثبت نظر برای طرفداران و دنبال‌کنندگان صفحات هنرمندان فراهم شده است.

علاقمندان آثار ستاره‌های محبوب موسیقی می‌توانند در اولین فرصت از انتشار محتواهای تازه مطلع شده و آن‌ها را به صورت رسمی و قانونی و با کیفیت در آپارات‌موزیک بشنوند و ببینند و نظر خود را نیز با هنرمندان در میان بگذارند.

هم اکنون خوانندگان مطرحی مانند محسن چاوشی، رضا صادقی، محسن یگانه، کیهان کلهر، علی یاسینی، آرمین زارعی، فرزاد فرزین، اشوان، مجید رضوی، روزبه بمانی، سهراب پاکزاد، ناصر زینعلی، میثم ابراهیمی و… به «آپارات‌موزیک» پیوسته‌اند و جدیدترین فعالیت‌هایشان را در صفحه اختصاصی خود منتشر می‌کنند.

لینک کوتاه

 

آخرین ها