تاریخ انتشار:۱۳۹۵/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۹ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 44942

تابستان داغسینماسینما،علی پاکزاد – مینا ساداتی بازیگر فیلم «تابستان داغ» معتقد است کسب جایزه برای هر بازیگری حائز اهمیت است و می‌تواند امید زیادی را برای هر فردی به وجود بیاورد. او اعتقاد دارد اگر جایزه را نیز دریافت نکند باز با انگیزه به کارش ادامه خواهد داد.

به گزارش سینماسینما، مینا ساداتی در جشنواره سی و پنجم در فیلم «تابستان داغ» در مقابل علی مصفا بازی کرد. او اکنون کاندیدای دریافت کسب سیمرغ در قسمت بازیگر مکمل نقش زن است. این سومین سالی است که او کاندیدای کسب سیمرغ می‌شود.

ساداتی درباره بازی در فیلم «تابستان داغ» گفت: «فیلم«تابستان داغ» را دوست داشتم. گروه خوبی داشتیم. نکته قابل توجه این بود که تمام دوستان در کنار هم کار کردند نه مقابل هم که موضوع قابل توجهی بود. تجربه‌ای کاملا دوستانه بود. البته باید اعتراف کنم که به شخصه انتظار چنین نتیجه‌ای را نیز متصور بودم.»

او ادامه داد:«به هیچ وجه فیلم «تابستان داغ» را شبیه به فیلم دیگری نمی‌بینم، اما اگر فیلم ما با فیلم‌های بزرگ ایران مقایسه شود بسیار خوشحال کننده است. تجربه همکاری با علی مصفا لذت‌بخش بود. آقای مصفا آرامش عجیبی دارد. قطعا بازی آقای مصفا نکات ویژه‌ای را در خود دارد که هر بازیگری در کنار او می‌تواند چیزهای جدیدی یاد بگیرد. مصفا می‌تواند از بازیگر مکمل خود بازی خوبی بگیرد.»

ساداتی درباره فیلمسازان و بازیگرانی که کاندیدای دریافت جایزه نشده‌اند، گفت: «متاسفانه هیچ کدام از فیلم‌های جشنواره را ندیده‌ام. به دلیل اینکه مشغول فیلمبرداری هستم. فقط فیلم خودمان را فقط مشاهده کردم. البته جای خالی صابر ابر بیش از حد حس می‌شود. مایل بودم او نیز در جمع ما حضور پیدا می‌کرد، اما در مجموع جای بسیاری از بازیگران خالی است. داوران کار سختی را در این دوره داشتند. زیرا رقابت نزدیک و بسیار سخت بود.»

ساداتی درباره کسب سیمرغ گفت: «نمی‌توانم تاثیر و هیجان کسب سیمرغ را پنهان کنم. قطعا اتفاق خوبی برای هر فردی خواهد بود، البته اگر این جایزه را نیز کسب نکنم باز هم کار من متوقف نمی‌شود. سه سال است که کاندیدا می‌شوم در دو سال گذشته جایزه‌ای دریافت نکردم امیدوارم امسال این اتفاق رخ دهد.»

بازیگر فیلم« تابستان داغ» درباره بازی در فیلم جدیدی گفت: «اکنون سر کار آقای باشه آهنگر هستم. این پروژه نزدیک به پنج سال متوقف بوده. خوشحالم که اکنون کلید خورده است. نام فیلم «سر به زیر آب» است.»

لینک کوتاه

نظر شما


آخرین ها