شهاب حسینی، بازیگر سرشناس کشورمان و برنده جایزه بهترین بازیگر از جشنواره کن به خاطر فیلم «فروشنده»، در پستی اینستاگرامی، تاکید کرد با وجود احترامی که به هوادارنش میگذارد، از این پس در گرفتن عکس یادگاری با آنان، ملاحظات قبلی را کنار خواهد گذاشت.
به گزارش سینماسینما، شهاب حسینی، نسبت به اقدام یکی از خانمهای هوادارش در خارج از کشور که عکسی دو نفری و یادگاری را در فضای مجازی منتشر کرده است، انتقاد کرد. این بازیگر سرشناس تاکید کرده همیشه سعی داشته است از گرفتن عکس یادگاری با مردم طفره نرود و در عوض از آنان انتظار داشته است این عکسها را در فضای مجازی منتشر نکنند.
شهاب حسینی در پست اینستاگرامیاش نوشت: «بدا به حال زمانهای که آدم از نیت خیرش نتیجه شر میگیره. از روزی که شروع به پیمودن پلههای ترقی و شهرت کردم با خودم عهد کردم تا جایی که در توان دارم در برابر مردم فروتن و متواضع باشم و مهر مردم رو با مهر پاسخگو باشم. معدود دفعاتی در کل دوران حرفهایام پیش اومد که از گرفتن عکس یادگاری با کسی طفره برم یا برخورد ناراحت کنندهای با کسی داشته باشم چون با هر حالی که داشتم، چه خوب چه بد این حق رو برای مخاطب قائل بودم که بخواد با هنرمند مورد نظرش عکسی به یادگار داشته باشه. هر چند که تا کسی در این شرایط نباشه نمیتونه درک کنه که اینکار چقدر سخته و مسائل و مصائبی رو میتونه برای آدم به همراه داشته باشه. میشد مثل بعضی همکاران با سلاح ترشرویی با طرفداران مواجه شد و خود رو راحت کرد. اما تا به اینجا این موضوع چندان موافق مرام من نبوده. همیشه با طرفداران طوری مواجه میشم که انگار به همون میزانی که اونها منو میشناسن منم اونها رو میشناسم برای اینکه احساس راحتی بیشتری بکنند و اون لحظه در خاطرشون با صمیمیت ثبت بشه. گواه بر این مدعا کم نیست. معمولا هم ازشون خواهش میکنم به دو دلیل از انتشار عکسها در صفحات مجازی خودداری کنند دلیل اول جلوگیری از بروز حواشی و دلیل دوم که به مراتب مهمتره اینه که بنده به عنوان هنرمند احساس نکنم مورد استفاده ابزاری در جهت تبلیغ شخص مورد نظر قرار گرفتم در جهت جذب فالوورهای بیشتر که این روزا مثل یک بیماری روانی به جان کاربرهای فضای مجازی افتاده و هر چه بیشتر مبین بحرانی به نام فقر هویت در افراده. بیشتر طرفداران فهیم و ارزشمند به جهت احترام به خودشون و بنده کوچک، خواهش بنده رو پذیرفتن و عکسهای یادگاری رو صرفا به یادگار نگه داشتن.
عدهای هم مثل این خانوم محترمی که من حتی اسمشون رو هم نمیدونم، به خودشون و همچنین خواست بنده احترام نگذاشتن و در صدد القا صمیمیتی بر اومدن که از طرف بنده جز حفظ حرمت نبوده. سخته شما به آدمی که میخواد عکسی به یادگار بگیره بگید به من زیاد نزدیک نشو یا فاصله تو حفظ کن چون ممکنه به شخصیت طرف مقابل در حضور دیگرانی که اونجا هستن اما در عکس حضور ندارن لطمه بزنید. اما گویا احترام من هم به افراد گاهی اوقات زیاده از حد به نظر میرسه که احتمالا من هم باید اینگونه ملاحظات رو کنار بگذارم.»
خبرآنلاین
لینک کوتاه
مطالب مرتبط
- با موافقت شورای پروانه فیلمسازی؛ پروانه ساخت سینمایی برای ۷ فیلمنامه صادر شد
- از «رها» تا «پُتک»؛ همکاری جدید شهاب حسینی و حسام فرهمند
- اکران «مست عشق» در ۱۰ کشور اروپایی
- با حضور شهاب حسینی؛ پیش تولید «دومان» به پایان رسید
- صدور پروانه نمایش برای فیلمهای شهاب حسینی و حسین میرزامحمدی
- «اسپات لایت» با «آبان» میآید
- انصراف شهاب حسینی از انتخابات خانه تئاتر/ هیات مدیره جدید انتخاب شد
- درباره «رها»/ تاراج
- واکنش شهاب حسینی به جوایز جشنواره فجر؛ میلی بودن جشنواره به یقین همگان رسیده است
- یادداشتی برای فیلم «رها»/ جامعه ناکارآمد و پدرهای بیخاصیت
- بیست و سومین جشن حافظ برگزیدگانش را شناخت/ تقدیر از یک عمر فعالیت هنری مرتضی عقیلی
- چهاردهمین حضور بینالمللی «آخرین حرکت»؛ فیلم شهاب حسینی در بخش اصلی فستیوال بزرگ سالرنو ایتالیا
- جایزه جشنواره اسپانیایی به «آخرین حرکتِ» شهاب حسینی
- توضیح شهاب حسینی درباره صحبتهایش در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه تهران
- شهاب حسینی به فیلم هالیوودی علی عطشانی پیوست
نظر شما
پربازدیدترین ها
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «مثل یک بهمن»؛ روایت خنیاگری که صدای یک قوم اصیل شد
- تاریخچه سریالهای ماه رمضان از ابتدا تاکنون/ در دهه هشتاد ۴۰ سریال روی آنتن رفت
- داستان پرسر و صدای «بیسر و صدا»
آخرین ها
- گاو خشمگین ۴۵ ساله شد
- «زیر درخت لور»؛ تصویری از انزوا و شکاف عاطفی
- «جستوجو در تنگنا»؛ انگار این همه چیزی باشد که از شهر و دیوارهایش به میراث بردهایم
- حمید طالقانی درگذشت
- فیلمـکنسرت «برندگان اسکار موسیقی» روی صحنه میرود
- معرفی برگزیدگان نوزدهمین جشنواره بینالمللی «سینماحقیقت»
- آکادمی داوری اعلام کرد؛ فهرست نامزدهای اولیه جوایز اسکار ۲۰۲۶/ نامزدی فیلمسازان ایرانی در دو بخش
- با رای منتقدان مجله IndieWire؛ آخرین ساخته جعفر پناهی در میان بهترینهای ۲۰۲۵
- شورای بازبینی فیلمهای سینمایی موافقت کرد؛ صدور پروانه نمایش برای پنج فیلم سینمایی
- نقش و جایگاه چهرهپردازی در سینمای ایران
- «پیکار با پیکر»؛ پیکری در پیکار
- «غریزه»؛ عشق پرشور نوجوانی، عبور از ممنوعهها
- رابطه ظرف و مظروف
- «محکوم»؛ آغازی برای پایان
- میراثِ کودکی
- بازیگر «پاریس تگزاس» در فیلم تازه نادر ساعیور
- اکران نسخه مرمت شده یکی از فیلمهای مهم داریوش مهرجویی
- این فیلم انعکاس واقعیتهای زندگی آدمهاست/ لیلا حاتمی: حواس کسی به «قاتل و وحشی» نیست
- «ارس، رود خروشان» روایت فاتحان شهرهای رفته بر باد است
- اکران و نقد نمایندهی کانادا در اسکار در سینما اندیشه
- نگاهی به مستند «زیر درخت لور»؛ بیانیهای هنری درباره شکلی از رنج جمعی
- «پیکار با پیکر»؛ وقتی که سخن هرودوت بهانه فیلم میشود
- آیا رونالدو وارد دنیای «سریع و خشمگین» میشود؟/ دیزل: ما برای او نقشی نوشتیم
- یک جایزه و دو تقدیر برای فیلمسازان ایرانی در جشنواره الیمپیای یونان
- سینما ایران در آتش سوخت
- ۲۶ هزار پاترهد دست دوستی دادند/ پیش به سوی فیلم-کنسرت «بازی تاج و تخت
- مقایسه فیلمنامه «کوچک جنگلی» تقوایی با سریال افخمی/ از پژوهشِ روایتمحور تا روایتِ موردپسند صداوسیما
- «سگ سیاه»؛ بازمانده در شهر مردگان
- پیوند نوستالژی و نقد اجتماعی در «سینما شهر قصه»
- سیویکمین دوره جوایز سینمایی لومیر فرانسه؛ نامزدی ۲ سینماگر ایرانی/ «بیگانه» نامزد ۶ جایزه شد






