تاریخ انتشار:۱۳۹۴/۱۰/۱۶ - ۱۲:۵۸ تعداد نظرات: ۰ نظر کد خبر : 9136

علی عطشانیعلی عطشانی که فیلم «پارادایس» را به سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده بود، راحت تر از باقی فیلمسازان جا مانده از گردونه رقابت، نظر هیات انتخاب را پذیرفت.

به گزارش سینماسینما، علی عطشانی کارگردان سینمای ایران که آخرین ساخته سینمایی وی با نام «پارادایس» از حضور در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر باز ماند، طی یادداشتی برای سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر آرزوی موفقیت کرد.

در متن این یادداشت آمده است:

«یا ارحم الراحمین

چند روزی از اعلام لیست فیلم‌های بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر می گذرد و فیلم اخیر من با عنوان «پارادایس» در این لیست نیست. در این چند روز دوستان عزیز خبرنگار و مطبوعاتی تماس های مکرری در ارتباط با دلیل انتخاب نشدن فیلم و موضع من داشتند که ضمن عذرخواهی از همه آنها به دلیل عدم پاسخگویی این چند جمله را عرض می کنم.

از ابتدا هدف از حضور در جشنواره و تحویل دادن فیلم به دبیرخانه برای شرکت در بزرگترین رویداد سینمایی کشور و گرم کردن تنور مسابقه بود. با نگاه به اعضای هیات انتخاب و سابقه آنها که از همکاران و بعضا پیشکسوتان هنر می باشند، نه تنها اعتراضی به این عدم حضور ندارم بلکه این حق طبیعی را برای هیات انتخاب و مسئولین برگزاری تمام و کمال قائل هستم که به دلایلی که شاید در برخی موارد به سیاستگذاری ها و رویکرد جشنواره نیز مربوط شود، از بین آثار رسیده تعداد محدودی را انتخاب کنند.

برای همه همکاران و دوستان فیلمسازم که در بخش‌های مختلف جشنواره حضور دارند و برای محمد حیدری دبیر جوان جشنواره آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم جشنواره ای خوب و به یادماندنی را شاهد باشیم.

به عنوان جزء کوچکی از خانواده سینما از هیچگونه تلاشی برای برگزاری هر چه با شکوهتر این جشن بزرگ ملی فرو گذار نخواهم بود.

علی عطشانی

۱۶ دی ماه ۱۳۹۴»

در خلاصه داستان «پارادایس» آمده است: ۲ طلبه جوان می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند. رییس حوزه علمیه آنها که حاج‌ آقا فراستی نام دارد اجازه سفر را به آنها نمی‌دهد. طلبه‌ های جوان ویزایی هم برای او می ‌گیرند و وی را با خود به آلمان می ‌برند و…

مهران رجبی، جواد عزتی، محمد علی نجفیان، سامان صفاری، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس، جانشین تهیه کننده: رضا یارخلجی بازیگران این پروژه سینمایی هستند.

لینک کوتاه

نظرات شما

  1. نا امید از پیشرفت
    ۲۰, دی, ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ ب٫ظ

    “قرار است اجرای نهایی‌تری روی آن انجام شود”
    دبیر محترم جشنواره فیلم فجر
    ” نهایی تر ” صفت برتر جدید الورود به ادبیات فارسی!

نظر شما


آخرین ها